Άλλη μια προσπάθεια να δώσει ώθηση στο όραμα του metaverse έκανε ο ιδρυτής και επικεφαλής του Facebook (και της Meta) Μαρκ Ζάκεμπεργκ στη διάρκεια μιας ευρείας συνάντησης με στελέχη της εταιρείας.
Όπως έγραψε λίγο αργότερα (πού αλλού;) στη σελίδα του στο Facebook, οι αξίες της εταιρείας είχαν να ανανεωθούν από το 2007 και πως τώρα ήρθε η ώρα για ένα φρεσκάρισμα. Ο Μαρκ κάλεσε το προσωπικό του να δώσει έμφαση στον μακροπρόθεσμο αντίκτυπο και να μην δίνει τόσο βάρος σε άμεσες επιτυχίες. Θέλει επίσης οι ομάδες των δημιουργών του ομίλου να χτίζουν καταπληκτικά πράγματα, να ζουν στο μέλλον και να σέβονται τους συναδέλφους τους. Αν εξαιρέσουμε το ασαφές περί του πώς μπορεί κανείς να ζει στο μέλλον, τα υπόλοιπα είναι λίγο πολύ όλα όσα θα μπορούσε να πει οποιοδήποτε ανώτερο στέλεχος στους συνεργάτες του σε σχεδόν οποιαδήποτε εταιρεία.
Βεβαίως την παράσταση έκλεψε το πυροτέχνημα του Metamates, του νέου ονόματος με το οποίο ο Ζάκεμπεργκ θα αποκαλεί τους συναδέλφους - συνεργάτες - υπαλλήλους στον όμιλο της Meta. Σαν να λέμε, Μεταδέλφοι Μεταδέλφισσες. Η υιοθέτηση του νέου όρου μάλλον δεν είναι τυχαία, καθώς τα δύο συνθετικά του, Meta και Mate, έχουν τα ίδια γράμματα με ένα ελαφρύ αναγραμματισμό.
Βεβαίως ωραία όλα αυτά αλλά πέρα από τον θόρυβο και μία μάλλον στενόχωρη διαφήμιση για το metaverse που προβλήθηκε στον τελικό του Super Bowl την οποία θα δεις λίγο πιο κάτω, δεν έχουμε δει κάτι ουσιαστικό ως τώρα... Βεβαίως υπάρχουν και οι γνωστοί... γκρινιάρηδες που λένε πως στη συγκεκριμένη συνάντηση ο επικεφαλής του Facebook δεν είπε τίποτα για τα προβλήματα και τις σχετικές επικρίσεις που αντιμετωπίζουν οι πλατφόρμες της Meta σε θέματα όπως η παραπληροφόρηση ή η παρενόχληση χρηστών...
Σχόλια