Πολύ χειρότερα από τα αναμενόμενα ήταν τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2022 για το Netflix, το οποίο όχι μόνο δεν κατάφερε να πιάσει τον πήχη των 2,5 εκατομμυρίων νέων χρηστών που είχε θέσει, αλλά τελικά έχασε 200.000 συνδρομητές από τη συνδρομητική του βάση.
Είναι η πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια που η μεγάλη τηλεοπτική πλατφόρμα έχει αρνητικό πρόσημο στη συνδρομητική του βάση, επίδοση που έρχεται σε συνέχεια των αμέσως προηγούμενων τριμήνων, όπου και πάλι η ανάπτυξη ήταν χαμηλότερη του αναμενομένου. Και αν επαληθευθούν οι προβλέψει της διοίκησης της εταιρείας η συνέχεια αναμένεται να είναι ακόμα χειρότερη, καθώς οι εκτιμήσεις για το επόμενο τρίμηνο Απρίλιος-Ιούνιος 2022 κάνουν λόγο για περαιτέρω απώλειες 2 εκατομμυρίων συνδρομητών. Επιδόσεις που είναι αποτέλεσμα της έντασης του ανταγωνισμού, των επιπτώσεων της πανδημίας στη ροή νέων παραγωγών και βεβαίως της αύξησης τιμών στα συνδρομητικά πακέτα της πλατφόρμας.
Ως προς το τελευταίο, η διοίκηση φαίνεται ότι πήρε το μήνυμα, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Netflix να δηλώνει κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων, ότι η πλατφόρμα δεν είναι πολύ μακριά από τη δημιουργία φθηνότερων πακέτων, υποστηριζόμενων από διαφημίσεις. Αν και ο κ. Ριντ Χάστινγκς δήλωσε υπέρμαχος της απλότητας των συνδρομητικών πακέτων, ανέφερε ότι το Netflix είναι στο δρόμο για το λανσάρισμα φθηνότερου πακέτου με διαφημίσεις μέσα στα επόμενα ένα ή δύο χρόνια.
Η παραπάνω είδηση βέβαια δεν ήταν ικανή να αντιστρέψει την αρνητική αντίδραση της Wall Street, με τη μετοχή του Netflix να παρουσιάζει απώλειες έως και -20% κατά τις πρώτες ώρες μετά τις ανακοινώσεις.
Σχόλια