H Facebook κατέγραψε χθες τη χαμηλότερη τριμηνιαία αύξηση εσόδων της τελευταίας δεκαετίας, κάτι που όπως είναι φυσικό, επηρεάστηκε άμεσα από τα πρόσφατα γεγονότα. Συγκεκριμένα, το πλήγμα που δέχτηκε η παγκόσμια οικονομία από τον πόλεμο στην Ουκρανία, σε συνδυασμό με το διάχυτο αίσθημα αβεβαιότητας, προκάλεσε μείωση του διαφημιστικού μπάτζετ πολλών εταιρειών.
Πιο αναλυτικά, τα έσοδα από τις διαφημίσεις αυξήθηκαν μόλις κατά 7% (27,91 δισ. δολάρια), παρ’ όλο που οι εκτιμητές προέβλεψαν έσοδα πάνω από 28 δισ. δολάρια. Παράλληλα, τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,72 δολάρια, ελαφρώς αυξημένα από τις προβλέψεις που έδειξε η δημοσκόπηση της εταιρείας δεδομένων, Refinitiv.
Αύξηση σημείωσαν και οι ημερήσιοι χρήστες της πλατφόρμας, φτάνοντας τα 1,96 δισεκατομμύρια, μετά τη μείωση που καταγράφηκε για πρώτη φορά στο τέταρτο τρίμηνο του 2021.
Αισιοδοξία για τις εφαρμογές VR παρά τα μειωμένα έσοδα
Η μεγαλύτερη βουτιά σημειώθηκε στο τμήμα Reality Labs (προϊόντα VR), το οποίο σημείωσε ζημιές 2,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Βάσει όσων αναφέρει το Reuters, τα συνολικά έσοδα από το τμήμα για το πρώτο τρίμηνο το 2022 ήταν 683 εκατ. δολάρια. Παρά το γεγονός ότι ξεπέρασαν τις προβλέψεις της Wall Street, αντιπροσωπεύουν μόνο ένα μικρό ποσοστό των 27,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε έσοδα από άλλες εφαρμογές της Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp κλπ)
Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης της Meta, Mark Zuckerberg φαίνεται αρκετά αισιόδοξος για το μέλλον του εν λόγω τμήματος κάνοντας λόγο για μια «συναρπαστική δεκαετία του 2030». «Αναγνωρίζω ότι θα συναντήσουμε δυσκολίες από άποψη κόστους αλλά και ανταπόκρισης του κόσμου» ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Έτσι, τα επόμενα αρκετά χρόνια ο στόχος μας από οικονομική άποψη είναι να δημιουργήσουμε επαρκή αύξηση του λειτουργικού εισοδήματος από τις εφαρμογές της Meta, ώστε να μπορέσουμε να χρηματοδοτήσουμε την ανάπτυξη των επενδύσεων στα Reality Labs, αυξάνοντας παράλληλα τη συνολική μας κερδοφορία» επισήμανε.
Έρχεται το πρώτο φυσικό κατάστημα της Meta
Υπενθυμίζουμε ότι η Meta ετοιμάζεται να ανοίξει το πρώτο φυσικό της κατάστημα, θέτοντας ως προτεραιότητα την προώθηση του metaverse. Πιο αναλυτικά, το "Meta Store", όπως αναμένεται να ονομαστεί, ανοίγει τις πόρτες του στις 9 Μαΐου στο Burlingame της Καλιφόρνια, κοντά στα κεντρικά γραφεία του τμήματος Reality Labs της εταιρείας.
Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το “Engadget”, θα περιλαμβάνει τα ακουστικά VR , τα γυαλιά Ray-Ban Stories αλλά και τις συσκευές Portal της Meta. Παράλληλα , θα προσφέρει διαδραστικές επιδείξεις σε μια τεράστια οθόνη LED, για ξεχωριστή εμπειρία περιήγησης στον κόσμο του metaverse.
Σχόλια