To Youtube ενσωματώνει ένα νέο χαρακτηριστικό σε κάθε βίντεο, το οποίο θα δείχνει στο κοινό ποια λεπτά έχουν συγκεντρώσει τις περισσότερες προβολές (most replayed). Για αρχή έκανε την εμφάνιση του στους συνδρομητές του YouTube Premium, αλλά σταδιακά θα το βλέπουμε όλοι.
Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα νέο γράφημα που θα μοιάζει με κυματομορφή και θα εμφανίζεται πάνω από τη μπάρα προόδου. Το υψηλότερο ύψος του γραφήματος θα δείχνει ότι τα συγκεκριμένα λεπτά του βίντεο απέσπασαν τα πιο πολλά views, βοηθώντας τους χρήστες να εξοικονομούν χρόνο, παρακολουθώντας τα σημεία που τους ενδιαφέρουν. Η εν λόγω λειτουργία θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη για βίντεο ποδοσφαιρικών αγώνων, γιατί έτσι μπορεί κανείς να δει απευθείας τις φάσεις που μπαίνει κάποιο γκολ.
Μιας και το Youtube έχει καθιερωθεί ως η πλατφόρμα με βίντεο μεγάλης διάρκειας, αυτή η λειτουργία μαζί με τα Youtube Shorts, δείχνουν ότι προσαρμόζεται με τις αλλαγές αλλά και τις προτιμήσεις του κοινού. Άλλωστε, η τεράστια επιτυχία που σημειώνει το Tik-Tok κάνει φανερή την στροφή προς ένα διαφορετικό περιεχόμενο που περιλαμβάνει σύντομα βίντεο με περισσότερη αμεσότητα.
Yπενθυμίζουμε ότι το YouTube Shorts είναι μια υπηρεσία βίντεο μικρής διάρκειας, κατά την οποία όποιος θέλει μπορεί να δημιουργήσει μικρά, συναρπαστικά βίντεο μέσα από το κινητό του. Η πρόσβαση στα Shorts γίνεται και από την αρχική σελίδα του YouTube στην οποία έχει προστεθεί ένα πλήκτρο συντόμευσης, ενώ μια ειδική καρτέλα στην εφαρμογή για κινητά επιτρέπει την παρακολούθηση των Shorts με μια κίνηση.
Σχόλια