Η Netflix και η Microsoft ξεκινούν νέα συνεργασία πάνω στο νέο πιο προσιτό συνδρομητικό πακέτο που ετοιμάζεται να λανσάρει η πλατφόρμα. Ουσιαστικά, πρόκειται για το νέο πλάνο της Netflix, το οποίο θα περιλαμβάνει συνδρομητικά πακέτα με διαφημίσεις, μια κίνηση που όπως φαίνεται θα ακολουθήσουν και άλλες μεγάλες τηλεοπτικές πλατφόρμες.
Όπως ανακοίνωσαν και οι δύο πλευρές, η Microsoft θα προσφέρει τα εργαλεία και την τεχνογνωσία της για την τοποθέτηση διαφημιστικών μηνυμάτων στη διάρκεια προβολής των επεισοδίων, σε όσους επιλέξουν αυτό το νέο φθηνότερο πακέτο συνδρομής. O CEO της Microsoft, Σάτια Ναντέλα, δήλωσε ενθουσιασμένος από αυτήν την εξέλιξη, τονίζοντας πως η εταιρεία θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να μπει και το Netflix στη λίστα των συνεργατών που είναι ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που τους προσφέρονται.
«Η προσθήκη διαφημίσεων δεν θα αλλάξει τη μορφή της πλατφόρμας, αλλά θα διευρύνει ακόμη περισσότερο τις παροχές προς τους χρήστες. Κι αυτό γιατί θα έχουν διαφορετικές επιλογές ως προς την τιμή» ανέφερε από την άλλη ο co-CEO της Netflix, Τεντ Σαράντος.
Υπενθυμίζεται ότι η Netflix άρχισε να κάνει λόγο για τη νέα πολιτική των συνδρομών ήδη από το Μάιο, μετά τα απογοητευτικά οικονομικά αποτελέσματα με την κατάρρευση της μετοχής κατά 40% και την απώλεια συνδρομητών. Εκτός από τα πακέτα με την υποστήριξη διαφημίσεων, ο μηχανισμός ανάκαμψης της εταιρείας περιλαμβάνει και την κατάργηση της κοινής χρήσης των κωδικών πρόσβασης μεταξύ των συνδρομητών.
Σχόλια