Πολύ μεγαλύτερα των προβλέψεων των αναλυτών ήταν τα έσοδα της Match, της μητρικής εταιρείας του Tinder, κατά το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, γεγονός που αποδίδεται στην σημαντική αύξηση των συνδρομητών του πολύ δημοφιλούς dating app.
Ειδικότερα, τα έσοδα της Match κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου άγγιξαν τα 810 εκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας κατά πολύ τα 793 εκατομμύρια, που έβαζαν ως πήχη οι εταιρείες αναλύσεων. Σύμφωνα με την εταιρεία, βασική παράμετρος αυτής της απόδοσης ήταν η σημαντική αύξηση κατά 7% που παρουσίασε η συνδρομητική βάση του Tinder.
Το πιο γνωστό dating app στον κόσμο αυξάνει συνεχώς τον αριθμό εκείνων που πληρώνουν μια μηνιαία συνδρομή, ιδιαίτερα από το δεύτερο τρίμηνο του 2020 και το ξέσπασμα της πανδημίας και έπειτα. Αν και οι άνθρωποι της εταιρείας δεν ανακοίνωσαν ακριβές αριθμό συνδρομητών, αυτός αποτιμάται στα επίπεδα των 11,7 εκατομμυρίων, από 10,9 εκατομμύρια που ήταν στο αμέσως προηγούμενο τρίμηνο. Υπενθυμίζεται ότι το Tinder έχει περισσότερα από ένα πακέτα συνδρομών, τα οποία «ξεκλειδώνουν» συγκεκριμένες επιλογές για τους χρήστες.
Τα καλά νέα της Match υποδέχτηκε με «ενθουσιασμό» και η Wall Street, ανεβάζοντας την τιμή της μετοχής κατά 16%. Σε ότι αφορά τη συνέχεια και τους φόβους πιθανών αρνητικών αποτελεσμάτων λόγω πληθωρισμού, η εταιρεία εκτιμά ότι τα έσοδά της θα κινηθούν «σε ευθεία γραμμή» σε σχέση με εκείνα του τρίτου τριμήνου.
Σχόλια