Το κομμάτι του παζλ που της έλειπε από τους μεγάλους κλάδους-εργοδότες της ελληνικής αγοράς συμπληρώνει η Kariera.gr με την εξαγορά της Workathlon, της startup που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην εύρεση εργασίας στον τουριστικό τομέα.
«Η εξαγορά μας δίνει το πάτημα σε ένα κλάδο που δεν είχαμε αποτύπωμα μέχρι τώρα» ανέφερε ο Θεόφιλος Βασιλειάδης, διευθύνων σύμβουλος της Kariera.gr, σημειώνοντας ότι η Workathlon είναι η εταιρεία που εισήγαγε την καινοτομία στην εύρεση προσωπικού στον τουριστικό τομέα.
Για την Kariera.gr η νέα αυτή συμμαχία έρχεται σε κομβική στιγμή για το ελληνικό τουριστικό οικοσύστημα. Το 2021 περίπου 50.000 θέσεις εργασίας, που αφορούν στην ξενοδοχεία, παρέμειναν κενές, ενώ στο 2022 οι κενές θέσεις υπολογίζονται σε περισσότερες από 60.000, όπως ανέφερε η Κατερίνα Σαντίκου, ιδρύτρια της Workathlon. Μάλιστα, τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου περίπου 5.000 εργαζόμενοι παραιτήθηκαν, αυξάνοντας το κενό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κλάδος του τουρισμού στο πεδίο της εύρεσης προσωπικού είναι ότι μόλις 1 στους 8 εργαζόμενους θα παραμείνει και την επόμενη χρονιά στην ίδια επιχείρηση που εργάζεται σήμερα. «Το ταλέντο είναι μετακινήσιμο» ανέφερε ο κ. Βασιλειάδης, πολύ περισσότερο σήμερα, όπου υπάρχει και πολύ πιο έντονα η επιλογή της απομακρυσμένης εργασίας.
Όπως σημείωσαν τόσο η κα Σαντίκου όσο και ο κ. Βασιλειάδης στον τουρισμό υπάρχει ένα τεράστιο έλλειμμα σε δεξιότητες, το οποίο πρέπει να αντιμετωπιστεί και από τους τρεις πυλώνες του απαρτίζουν τον τομέα της εργασίας: εργοδότες, εργαζόμενους, κράτος. Άλλωστε, ο τουρισμός συμβάλλει περισσότερο από 20% στο ελληνικό ΑΕΠ, ενώ το 40% της απασχόλησης συνδέεται άμεσα ή έμμεσα με τον κλάδο, οπότε είναι κομβικής σημασίας να αντιμετωπιστούν οι ελλείψεις. Η σύμπραξη της Kariera.gr με τη Workathlon θα δώσει νέα όπλα και δυνατότητες στον κλάδο, κατέληξαν.
Έρχονται και άλλες εξαγορές
«Είμαστε σε φάση επένδυσης» ανέφερε ο κ. Βασιλειάδης για την Kariera.gr, η οποία είναι στη φάση διερεύνησης της πιθανότητας νέων εξαγορών. «Θα είναι εξαιρετικά απίθανο να μην πραγματοποιήσουμε ακόμα μία μέχρι το τέλος του 2022» σημείωσε, προσθέτοντας ότι πλέον το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε εταιρείες του εξωτερικού, κίνηση που όταν υλοποιηθεί θα ανοίξει την πόρτα στην Kariera.gr στη διεθνή αγορά. Άλλωστε, όπως πρόσθεσε η εταιρεία υλοποιεί μια μεγάλη επένδυση ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ στις τεχνολογικές της υποδομές. «Είναι μια πολύ μεγάλη επένδυση που δεν βγάζει νόημα μόνο για το μέγεθος της ελληνικής αγοράς».
Σχόλια