To πείραμα του Netflix για την ταινία Don't Look Up ήταν επιτυχημένο, αν κρίνουμε από το αποκλειστικό ρεπορτάζ της Wall Street Journal, το οποίο κάνει λόγο ότι η τηλεοπτική πλατφόρμα streaming ετοιμάζεται να επεκτείνει το πρόγραμμα παρακολούθησης ταινιών και σειρών πριν από την επίσημη κυκλοφορία τους.
Ένα χρόνο πριν και συγκεκριμένα πριν το επίσημο λανσάρισμα της ταινίας Don't Look Up, το Netflix έδωσε την ευχέρεια σε περίπου 2000 συνδρομητές του να το παρακολουθήσουν, μέσω του προγράμματος Netflix Preview Club. Η πλατφόρμα βασίστηκε στις παρατηρήσεις αυτών των χρηστών προχωρώντας σε μικρές αλλαγές στην ταινία, η οποία τελικά όταν βγήκε... στον αέρα απέσπασε θετικές εντυπώσεις, έσπασε το ρεκόρ στον αριθμό εβδομαδιαίων θεάσεων, ενώ βρέθηκε και υποψήφια σε 4 κατηγορίες των βραβείων Όσκαρ.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της WSJ, το Netflix αναμένεται να επεκτείνει το πρόγραμμα Preview Club πολλαπλασιάζοντας τον αριθμό των συνδρομητών που θα έχουν πρόσβαση, όπως επίσης και τον αριθμό των παραγωγών που θα είναι διαθέσιμες για θέαση πριν την κυκλοφορία τους. Η WSJ ανεβάζει τον αριθμό των συνδρομητών σε δεκάδες χιλιάδες, σε μια κίνηση που μοιάζει να έχει ως στόχο να προσφέρει το καλύτερο δυνατό περιεχόμενο (σε τηλεθέαση και εμπλοκή) σε ολόκληρη τη βάση των 200 και πλέον εκατομμυρίων συνδρομητών του.
Άλλωστε, μετά από μια δεκαετία στην οποία το Nteflix παρουσίαζε αλματώδεις ρυθμούς ανάπτυξης, φέτος για πρώτη φορά στην ιστορία του (και σε δύο συνεχόμενα τρίμηνα) ο αριθμός των συνδρομητών της υπηρεσίας μειώθηκε, προβληματίζοντας τόσο τη διοίκηση όσο και τους επενδυτές. Το Netflix έχει εξαγγείλει ένα φιλόδοξο πλάνο δαπάνης 17 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την παραγωγή περιεχομένου και η επέκταση του προγράμματος Netflix Preview Club στηρίζει την προσπάθεια της πλατφόρμας να διασφαλίσει ότι αξίζει κάθε δολάριο που ξοδεύεται στο περιεχόμενο.
Σχόλια