Skroutz: 39% αύξηση στη μέση τιμή του καλαθιού αγορών στο Black Friday

Skroutz: 39% αύξηση στη μέση τιμή του καλαθιού αγορών στο Black Friday

Εντυπωσιακή αύξηση της μέσης τιμής του καλαθιού αγορών παρουσίασε το Skroutz κατά τη διάρκεια του Black Friday, με τον όγκο των παραγγελιών να παραμένει όμως στα ίδια επίπεδα με τα περυσινά.

Ειδικότερα, η μέση τιμή στο καλάθι αγορών αυξήθηκε κατά 38,84% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι, ενώ ο φετινός όγκος παραγγελιών ξεπέρασε τις 590.000.

Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Μόδα» συγκαταλέγονται στις πιο δημοφιλείς, καθώς βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο ποσοστό επισκέψεων. Ωστόσο, η κατηγορία «Υγεία και Ομορφιά» είχε τον μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών φέτος (πρώτη θέση με ποσοστό 23,40%). Ως προς τις κατηγορίες με τις υψηλότερες σε έκπτωση αγορές, αυτή που μονοπώλησε το ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι η κατηγορία «Παιδικά φορέματα», στην οποία και αξιοποίησαν περισσότερο τις προσφορές.

Από την άλλη πλευρά, σε επίπεδο παραγόμενου τζίρου η τεχνολογία κατέλαβε την πρώτη θέση με περίπου 1 στα 3 ευρώ να προέρχεται από τη συγκεκριμένη κατηγορία.

 

Μόλις το 25% των προϊόντων αγοράστηκε φθηνότερα

Αποκαλυπτικά είναι όμως και τα στοιχεία του Skroutz για την εξέλιξη τιμής, με μόλις το 25% των προϊόντων να αγοράζεται φθηνότερα από τους καταναλωτές σε σχέση με την εβδομάδα που προηγήθηκε του Black Friday (13-17 Νοεμβρίου). Μάλιστα, σχεδόν το 10% των προϊόντων αγοράστηκαν σε υψηλότερες τιμές. Στις οικογένειες προϊόντων που αγοράστηκαν φθηνότερα την πρώτη θέση με διαφορά είχε η κατηγορία “Mόδα” (45,72%), ακολουθούμενη σε μεγάλη απόσταση από την κατηγορία «Hobby-Αθλητισμός» και «Παιδικά -Βρεφικά».

Οι χρήστες του Skroutz κατά τη διάρκεια του Black Friday αξιοποίησαν και τα Skroutz Points, με το ¼ των παραγγελιών να παραδίδεται σε κάποιο εκ των 500 σημείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Τέλος, οι καταναλωτές αξιοποίησαν τις δυνατότητες που προσφέρει το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” της Skroutz με ευέλικτους τρόπους πληρωμής. Πιο συγκεκριμένα, την ημέρα της Black Friday, παρατηρήθηκε αύξηση του τζίρου της τάξεως του 10% για αγορές μέσω του προγράμματος “Δόσεις για Όλους” σε σχέση την εβδομάδα 14/11 με 20/11, την ακριβώς προηγούμενη της Black Friday εβδομάδας δηλαδή.

SKROUTZ.GR,BLACK FRIDAY,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home