Δεν τα πήγαν καλά οι πωλήσεις των συσκευών εικονικής πραγματικότητας το 2022, μάλλον λόγω της γενικότερης κακής οικονομικής κατάστασης που κάνει τους καταναλωτές να γίνονται πιο σφιχτοί στις επιλογές τους.
Οι εταιρείες CCS Insight και NPD Group κάνουν λόγο για πτώση 2,2% στις πωλήσεις στις ΗΠΑ, ενώ σε όλο τον κόσμο πωλήθηκαν γύρω στο 10% λιγότερες συσκευές σε σχέση με το 2021.
Η Meta, δηλαδή το Facebook, με το Quest 2 είναι στην κορυφή των πωλήσεων όμως ο ανταγωνισμός το 2023 θα γίνει σαφώς πιο έντονος με συσκευές από την Apple και την Sony. To Quest Pro, με το οποίο η Meta προσπάθησε να μπει στον χώρο της εργασίας, κοστίζει αρκετά και είναι πολύ νωρίς για να πει κανείς ότι θα έχει την προσδοκώμενη επιτυχία.
Στο μεταξύ, το PS VR2 έρχεται από την Sony τον Φεβρουάριο σε μια τιμή στην περιοχή των 600 ευρώ και με βασική προϋπόθεση να υπάρχει ήδη ένα PlayStation 5 στο σπίτι, άρα θα απευθυνθεί σε ένα σχετικά περιορισμένο κοινό, μιας και οι περισσότεροι θα αναβάλουν για το μέλλον αγορές για μη βασικά προϊόντα, λόγω πληθωρισμού και ύφεσης. Η πιθανολογούμενη είσοδος της Apple μπορεί να αναζωογονήσει την αγορά, υποστηρίζουν αναλυτές που μίλησαν στο CNBC. Το μεγάλο ερώτημα που ίσως βρει απάντηση το 2023 είναι αν θα υπάρξει μια εφαρμογή πέραν του gaming που θα κάνει τους λιγότερο ενθουσιώδεις καταναλωτές να δώσουν μία ευκαιρία στην εικονική πραγματικότητα. Αλλά, δεν θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα αν κάτι τέτοιο συμβεί το 2024 ή το 2025.
Σχόλια