Facebook: Τα περισσότερα impressions στις ΗΠΑ

Facebook: Τα περισσότερα impressions στις ΗΠΑ

Αναμενόμενο ήταν: σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Comscore, μιας από τις πιο γνωστές εταιρείες έρευνας του Ίντερνετ μάρκετινγκ, το Facebook κατάφερε μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2011 να σερβίρει περίπου το ένα τρίτο από όλα τα διαφημιστικά impressions που σερβιρίστηκαν στα αμερικανικά σάιτ. Συγκεκριμένα, από τα 1,1 τρισεκατομμύρια impressions που έπαιξαν συνολικά, το Facebook είχε τα 346,4 δισεκατομμύρια· στις υπόλοιπες θέσεις ήταν τα σάιτ του Yahoo! με 112,5 δισεκατομμύρια, τα σάιτ της Microsoft με 53,5, η AOL με 33,4 και τα σάιτ της Google με 27,9.

Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνουν διαφημίσεις τόσο στατικές όσο και με rich media αλλά δεν περιλαμβάνουν video ads και διαφημίσεις πολύ μικρού μεγέθους, ενώ ένα άλλο στοιχείο της έρευνας, που αξίζει να σημειωθεί, είναι ότι σχεδόν 300 διαφημιζόμενοι από αυτούς, ξόδεψαν τουλάχιστον ένα εκατομμύριο δολάρια καθένας τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο –όσοι πιστεύουν ότι το display έχει πεθάνει, ίσως θα πρέπει να το ξανασκεφτούν.

COMSCORE,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home