Κι ενώ στην Ελλάδα, οι μητέρες προσπαθούν να απομακρύνουν τα παιδιά τους από το internet, τρομοκρατημένες από τις έρευνες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας και αποκαλύπτουν οτι τα παιδιά περνούν παραπάνω από 2 ώρες ημερησίως στο internet (αντί να κατεβάζουν φραπόγαλα σε καμιά καφετέρια ως όφειλαν), στη Μ. Βρετανία, οι μητέρες το έχουν ρίξει στο blogging και θησαυρίζουν. Σύμφωνα με σχετικό άρθρο των Times, το parent blogging είναι μια από τις ισχυρότερες τάσεις στη Γηραιά Αλβιόνα, αφού τα posts των μαμάδων σχετικά με την οικογενειακή ζωή, την φροντίδα των παιδιών και άλλα σχετικά κερδίζουν όλο και περισσότερους online αναγνώστες.
Όπως ήταν φυσικό, οι μαμάδες blogger δεν έμειναν πολύ καιρό ανεκμετάλλευτες από τη διαφημιστική αγορά, αφού οι marketing directors βρήκαν τον πιο άμεσο (και οικονομικό) τρόπο προσέγγισης μιας από τις πιο νευραλγικές καταναλωτικές ομάδες. Τις περισσότερες φορές, οι εταιρείες επικοινωνίας και online marketing προωθούν δωρεάν προϊόντα στις μαμάδες-blogger, ζητώντας τους να γράψουν τις εντυπώσεις τους σε κάποιο σχετικό post. Σε πολλές περιπτώσεις, οι εταιρείες γίνονται χορηγοί κάποιων αρκετά δημοφιλών blog.
Η κοινότητες που δημιουργούνται με επίκεντρο τα mummy blogs είναι πολύ ισχυρές, αφού, όπως είναι γνωστό, οι νέοι γονείς ανέκαθεν αναζητούσαν πληροφορίες και απαντήσεις στα ερωτήματα τους από άλλους γονείς. Σύμφωνα δε με τους βρετανούς marketers, οι μαμάδες blogger είναι πολύ παθιασμένες με αυτό που κάνουν, γιατί δεν το βλέπουν ως δουλειά, αλλά ως έναν τοπο να μοιράζονται τις ανησυχίες τους.
Την επόμενη φορά που θα θελήσετε να κάνετε δώρο σε μια νέα μητέρα, σκεφτείτε ένα καινούργιο notebook -μπορεί να το εκτιμήσει.
http://dooce.com/
Σχόλια