Πρώτο brand η Apple

Πρώτο brand η Apple

Όχι απλώς στην κατηγορία τεχνολογίας αλλά γενικότερα –αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει η Millward Brown, εταιρεία ερευνών που ειδικεύεται στον τομέα των brands και που τα τελευταία έξι χρόνια δημοσιεύει κάθε χρόνο ένα «best of» της παγκόσμιας αγοράς με την ίδια ονομασία (BrandZ). Σύμφωνα με την κατάταξη του 2011 λοιπόν, η Apple πήρε την πρώτη θέση από την Google, ανεβαίνοντας κατά 84% σε σχέση με πέρυσι και έχοντας πλέον αξία 153,3 δις δολαρίων· το ποσό αναφέρεται στην αξία που έχει η ονομασία Apple και στο πώς αυτή εξαργυρώνεται από την εταιρεία τόσο στο παρόν, όσο και (κατά πρόβλεψη) στο μέλλον. Την Apple ακολουθεί η Google (με αξία 111.5 δις δολάρια) και η IBM (με αξία 100,8 δις), ενώ η Microsoft βρίσκεται στην πέμπτη θέση με 78,2 δις (μεσολαβεί η McDonalds με 81 δις). Και όχι, η Facebook δεν είναι στην πρώτη δεκάδα –βρίσκεται στην 35η θέση με αξία 19 δις δολάρια.

Σύμφωνα με την εκπρόσωπο της εταιρείας Κριστιάνα Πίρσον, σε συνέντευξή της στο Countdown του Bloomberg TV (την οποία μπορείτε να δείτε στο τέλος του κειμένου), η Apple οφείλει την πρωτιά της τόσο στο μπαράζ καινοτομιών των τελευταίων χρόνων (iPod, iPhone, iPad), όσο και στο ότι έχει καταφέρει να κερδίσει την καρδιά των χρηστών της –μ’ άλλα λόγια, το κοινό της αγοράζει Apple επειδή είναι Apple βάζοντας, συχνά σε δεύτερη μοίρα μια σειρά από άλλες παραμέτρους όπως είναι π.χ. η τιμή. Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο σχολιασμός της κ. Πίρσον σχετικά με την χαμηλή θέση της Facebook: καίτοι αναγνωρίζει την αξία των social media και το πόσο αυτά έχουν συμβάλλει στην ενίσχυση των brands που περιλαμβάνονται στον κατάλογο, σπεύδει να επισημάνει ότι η Facebook είναι ακόμα πολύ νέα εταιρεία για να καταφέρει να διεκδικήσει κάποιο ψηλότερο βάθρο. Αν κάποιοι έχουν ξεχάσει την αξία της συνέπειας και της αντοχής στον χρόνο, μάλλον θα πρέπει να διαβάσουν κάπως πιο σοβαρά το παραπάνω σχόλιο.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,BLOOMBERG,APPLE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home