Ένα ακόμα εργαλείο που θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε δημοσιογράφους (επαγγελματίες αλλά και ιδιώτες –ένα φαινόμενο που εσχάτως βλέπουμε πολύ) κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος τον τελευταίο καιρό. Πρόκειται για το Storify, πνευματικό τέκνο του Μπαρτ Χέρμαν, πρώην δημοσιογράφου του πρακτορείου Associated Press.
Το Storify δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να ενοποιήσει σε «ιστορίες» τις διάφορες πληροφορίες (κείμενο, φωτογραφίες, βίντεο) που βρίσκει στο Twitter, το Facebook και σε άλλα σημεία του Ίντερνετ, είτε για προσωπική του χρήση, είτε για δημοσιοποίηση μέσω του σάιτ ή του μπλογκ του. Το interface είναι πολύ απλό στη χρήση του (τα στοιχεία μπαίνουν στις σελίδες του Storify μέσω drag and drop) ενώ η τελική σελίδα κάθε «ιστορίας» μπορεί να μπει σαν embedded κώδικας οπουδήποτε (Wordpress, Tumblr, Posterous κ.λπ.) και να εμφανίζεται σαν κομμάτι της σελίδας. Ήδη, το Storify χρησιμοποιείται με επιτυχία από το δίκτυο Al Jazeera και είμαστε σίγουροι ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι.
Σχόλια