Η Levi’s φέρνει μοντέλα φτιαγμένα από... Τεχνητή Νοημοσύνη

Η Levi’s φέρνει μοντέλα φτιαγμένα από... Τεχνητή Νοημοσύνη

Μια διαφορετική πρόταση στη βιομηχανία της μόδας λανσάρει η Levi’s, μετά τη νέα συνεργασία με την ολλανδική Lalaland.ai. Όπως διαβάζουμε στο δημοσίευμα του Engadget, η εταιρεία ξεκινά να παράγει ΑΙ μοντέλα, τα οποία θα συμμετέχουν στις καμπάνιες «συμπληρωματικά με τους ανθρώπους».

Αναλυτικότερα, στην ανακοίνωση που δημοσιοποίησε, χαρακτήρισε αυτή την κίνηση ως «προσπάθεια αύξησης της διαφορετικότητας στα μοντέλα». «Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια περιεκτική, βιώσιμη και ποικιλόμορφη αλυσίδα σχεδιασμού. Με αυτό τον τρόπο ο κάθε πελάτης θα μπορεί να δει πως φαίνεται ένα ρούχο σε ένα σωματότυπο κοντά στο δικό του, μιας και τα μοντέλα ΑΙ θα είναι άκρως ρεαλιστικές μορφές, με διαφορετικές ηλικίες, μεγέθη, χρώματα δέρματος κλπ» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της εταιρείας.  

To μοντέλο της φωτογραφίας δεν είναι υπαρκτό πρόσωπο.

Ωστόσο, η Levi’s ξεκαθάρισε πως δεν θα αντικαταστήσει τα ανθρώπινα μοντέλα, αλλά ουσιαστικά θα υπάρχει ένας διαμοιρασμός σε κάθε καμπάνια. «Διανύουμε μια εποχή όπου η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται σε πολλούς τομείς, με αληθοφανείς και ρεαλιστικές μορφές. Είναι απολύτως λογικό να χρησιμοποιηθούν και στην τεράστια βιομηχανία της μόδας» συμπληρώνει η εταιρεία.

Να σημειώσουμε πάντως ότι πέρυσι η Levi’s, ανακοίνωσε την περικοπή 800 θέσεων εργασίας σε διάστημα 12 με 19 μηνών, κάτι που ουσιαστικά ισοδυναμεί με το 20% του εργατικού δυναμικού της. Όπως είχαν δηλώσει εκείνη την περίοδο εκπρόσωποι της εταιρείας, ήταν μέρος ενός σχεδίου  αναδιάρθρωσης για εξοικονόμηση περίπου 75 έως 100 εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως.

Όσο για αυτό το νέο εγχείρημα με τα ΑΙ μοντέλα, είναι πολύ πιθανό να σχετίζεται με μια εκ νέου προσπάθεια για μείωση των εξόδων. Το μόνο που μένει να δούμε είναι αν θα το υιοθετήσουν κι άλλα brands ή θα αποδοκιμαστεί από τους καταναλωτές…

ARTIFICAL INTELIGENCE,ΜΟΔΑ,LEVI'S,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home