Την κατάρρευση της βάσης των χρηστών του Twitter καταγράφουν τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα το Axios και ενώ συμπληρώνεται ένας χρόνος από την ανάληψη των ηνίων της εταιρείας από τον Elon Musk.
Κατά την περίοδο από τον Οκτώβριο του 2022 μέχρι τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο αριθμός των downloads της εφαρμογής του Twitter (νυν Χ) έπεσε κατά 38%, ενώ στις ΗΠΑ η πτώση ήταν μεγαλύτερη και έφτασε το 57%. Ο μέσος χρόνος παραμονής στην πλατφόρμα ανά ημέρα και ανά χρήστη έπεσε κατά 2% διεθνώς, ενώ 4% πτώση σημείωσε ο αριθμός των ενεργών συνδέσεων ανά ημέρα.
Η κίνηση στο twitter.com (και, τώρα πια, x.com) έπεσε κατά 7% στο εννιάμηνο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου και σε ετήσια βάση. Τα διαφημιστικά έσοδα της πλατφόρμας στις ΗΠΑ έπεσαν κατά 60%, σύμφωνα με όσα είχε πει ο ίδιος ο Musk πριν από έναν μήνα. Υπάρχουν εκτιμήσεις σύμφωνα με τις οποίες τα διαφημιστικά έσοδα του Χ θα φτάσουν τα 2,9 δισ. δολάρια έτος, από 4,14 δισ. το 2022.
Αν και τα παλιά κοινωνικά δίκτυα εμφανίζουν σημάδια κόπωσης, κανένα δεν δείχνει να είναι... εξουθενωμένο στον βαθμό του Twitter (δηλαδή του Χ). Αντίθετα, το TikTok ζει την πρώη του νιότη με αύξηση της κίνησης στο δίκτυό του κατά 22,8%.
Σχόλια