To ΣΕΕ υποχρέωσε τη Nova δύο φορές να αλλάξει τη διαφημιστική της καμπάνια

To ΣΕΕ υποχρέωσε τη Nova δύο φορές να αλλάξει τη διαφημιστική της καμπάνια

Όχι μία, αλλά δύο φορές το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας υποχρέωσε τη Nova να αλλάξει τη διαφημιστική της καμπάνια, ύστερα από ισάριθμες προσφυγές των άλλων δύο τηλεπικοινωνιακών παρόχων.

Στην πρώτη περίπτωση το ΣΕΕ έκρινε ότι ισχυρισμός «ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος κινητής» (που συνόδευε την επικοινωνιακή καμπάνια της Nova) «είναι πιθανό να οδηγήσει σε παραπλάνηση, δεν τεκμηριώθηκε επαρκώς» ζητώντας την τροποποίηση της επικοινωνίας. Υπενθυμίζεται ότι η Nova βάσιζε τον συγκεκριμένο ισχυρισμό στον αριθμό των καθαρών νέων συνδέσεων του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς, με την Επιτροπή του ΣΕΕ να κρίνει ότι το συγκεκριμένο μέγεθος είναι ευμετάβλητο «που δεν συνδέεται ευθέως / απαραιτήτως με την ανάπτυξη της εταιρείας (όπως για παράδειγμα τα έσοδα) και από μόνο του δεν κρίνεται κατάλληλο για να τεκμηριώσει επαρκώς έναν τόσο απόλυτο ισχυρισμό υπεροχής».

Σε συνέχεια της πρώτης απόφασης η Nova επανήλθε επικοινωνιακά με νέο slogan "ο Νο1 πάροχος σε νέες συνδέσεις κινητής το πρώτο εξάμηνο 2023”, προκαλώντας και πάλι την αντίδραση των Cosmote και Vodafone. Στη νέα απόφασή της η Επιτροπή του ΣΕΕ όχι μόνο έκρινε ότι ο ισχυρισμός “Νο1” δεν βασίζεται σε κοινά αποδεκτά δεδομένα για τις νέες συνδέσεις και άρα έπρεπε να τροποποιηθεί, αλλά υποχρέωσε τη Nova να της υποβάλλει (στην Επιτροπή) τη νέα εκδοχή της επικοινωνίας πριν από τη δημοσίευση / μετάδοση της, για να διαπιστωθεί η σωστή κατανόηση και εφαρμογή της Απόφασης.

NOVA,ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home