Η Oppo έχει μόλις 25 χρόνια ιστορίας. Αρχικά ως κατασκευάστρια εταιρεία φορητών music players και εν συνεχεία από το 2008 εστίασε στην κατασκευή κινητών τηλεφώνων και smartphones (2013). Παρά τη μικρή διαδρομή της, μόλις 15 χρόνων στην κινητή τηλεφωνία έχει καταφέρει να αναρριχηθεί στα πιο ισχυρά ονόματα του κλάδου. Ήδη στην κατάταξη των κατασκευαστών smartphone (με βάση τον αριθμό των συσκευών) βρίσκεται στην τρίτη θέση σε παγκόσμιο επίπεδο (αποτελέσματα δεύτερου τριμήνου 2023) και ο πήχης που έχει θέσει η εταιρεία είναι για ακόμα ψηλότερα.
Στην Ελλάδα την Oppo και τα προϊόντα της τα γνωρίσαμε την τελευταία χρονιά, με την επίσημη είσοδό της στην αγορά, κομμάτι της γεωγραφικής επέκτασης που επιχειρεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια. Ήδη οι αγορές στις οποίες έχει παρουσία έχουν ξεπεράσει τις 80, με την Κίνα και τη Νοτιοανατολική Ασία να είναι οι περιοχές με τα πιο ισχυρά μερίδια αγοράς. Στις συγκεκριμένες αγορές εναλλάσσεται μεταξύ 1ης και 3ης θέσης στα τελευταία τρίμηνα, στην Ινδία είναι σταθερά στο Top 5, ενώ στην ευρωπαϊκή ήπειρο η Ισπανία και η Ιταλία αποτελούν (για την ώρα) τις μεγαλύτερες αγορές της. Ακόμα όμως και στην Ελλάδα, παρά το πολύ μικρό διάστημα της δραστηριοποίησής της, το τελευταίο τρίμηνο βρέθηκε στην 4η θέση των κατασκευαστών (ως προς το μερίδιο αγοράς σε όγκο συσκευών) με το ποσοστό της -σύμφωνα με πληροφορίες- να είναι πάνω από 6%.
Επιδόσεις εντυπωσιακές για μια εταιρεία που θα λέγαμε ότι εμφανίστηκε ξαφνικά στο προσκήνιο και σίγουρα ενδεικτικές για το γκελ που κάνουν οι συσκευές που κατασκευάζει στο καταναλωτικό κοινό. Συσκευές, που αν επιχειρούσαμε μια κατηγοριοποίηση, θα λέγαμε ότι κινούνται μεταξύ νεανικών και premium smartphones, με την εταιρεία να μοιάζει να θέλει να εστιάσει ακόμα περισσότερο στο μέλλον στη δεύτερη κατηγορία. Ίσως για αυτό το λόγο δεν έχει μπει στην αφρικάνικη αγορά, που είναι πολύ απαιτητική ως προς το κόστος απόκτησης, ενώ και στη Λατινική Αμερική μόλις πριν από λίγες ημέρες έκανε το ντεμπούτο της σε αγορές, όπως το Μεξικό κ.α.
Αυτή η εταιρεία, η Oppo, διοργάνωσε την προηγούμενη εβδομάδα την πρώτη, διεθνή δημοσιογραφική αποστολή στο «αρχηγείο» της. Δίνοντας την ευκαιρία σε media από την Ευρώπη, μεταξύ των οποίων και το deasy, να τη μάθουμε καλύτερα, να γνωρίσουμε τις τεχνολογίες και τις υποδομές της, αποκτώντας μια καλύτερη εικόνα και για το πραγματικό μέγεθός της, αλλά και για αυτά, προϊόντα και υπηρεσίες, που προετοιμάζει για το μέλλον.
Σχόλια