Διαθέσιμα είναι από σήμερα στα καταστήματα όλα τα νέα μοντέλα της σειράς Redmi Note 13 της Xiaomi, τα οποία παρουσιάστηκαν μόλις πριν από δύο ημέρες.
Η νέα σειρά που αποτελείται από πέντε διαφορετικά μοντέλα σε διάφορες εκδόσεις χωρητικότητας αποθηκευτικού χώρου περιλαμβάνει προτάσεις σε όλο το τιμολογιακό φάσμα της μεσαίας κατηγορίας, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 239 ευρώ (Redmi Note 13, 6GB/128GB) και καταλήγουν στα 549 ευρώ (Redmi Note 13 Pro+ 5G, 12GΒ/512GB). Αξίζει να σημειώσουμε ότι για το πρώτο διάστημα κυκλοφορίας με την απόκτηση οποιασδήποτε συσκευής Redmi Note 13 ο καταναλωτής παίρνει ως δώρο τα ασύρματα ακουστικά Redmi Buds 5 ή τα Redmi Buds 5 Pro, ανάλογα με την επιλογή του.
Το λανσάρισμα αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά της Xiaomi στην τρέχουσα χρονιά με δεδομένη τη δημοφιλία της σειράς Redmi Note στην ελληνική αγορά. Προσφέροντας μια τόσο πλούσια γκάμα σε προτάσεις είναι δεδομένο ότι η Xiaomi στοχεύει να διευρύνει ακόμα περισσότερο την παρουσία της στη μεσαία κατηγορία. Ιδιαίτερα οι κορυφαίες προτάσεις της σειράς (Redmi Note 13 Pro και Redmi Note 13 Pro+) φέρουν premium χαρακτηριστικά, που κατά κανόνα συναντάμε στα υψηλότερα στρώματα smartphones. Κάμερες ανάλυσης 200MP, Corning Gorilla Glass Victus προστασία της οθόνης, AMOLED οθόνη και ταχεία φόρτιση στα 120W δύσκολα συναντάμε (όλα μαζί) σε άλλες ανταγωνιστικές προτάσεις.
Από τη μεσαία κατηγορία στα πιο ψηλά στρώματα
Βεβαίως οι βλέψεις της Xiaomi δεν σταματούν στη μεσαία κατηγορία, αλλά και στην ενίσχυσή της και στην κατηγορία των ναυαρχίδων, όπου ήδη έχει μια παραπάνω από αξιόλογη παρουσία. Η έμφαση στην ανάπτυξη θα δοθεί κυρίως στις χώρες εκτός Κίνας, καθώς στην τελευταία το στοίχημα μοιάζει ήδη να πετυχαίνει, με την Xiaomi να καταφέρνει αρκετά υψηλά μερίδια το τελευταίο διάστημα στα ανώτερα στρώματα της τοπικής αγοράς. Μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα (πιθανότατα στην έκθεση Mobile World Congress) η Xiaomi αναμένεται να λανσάρει το νέο Xiaomi 14 Ultra, που αποτελεί συνέχεια της σειράς Xiaomi 14, με τις διαρροές και τις φήμες να κάνουν λόγο για εντυπωσιακές φωτογραφικές επιδόσεις, σε συνεργασία με τον οίκο οπτικών Leica.
Επιστρέφοντας στα της ελληνικής αγοράς, οι πωλήσεις της Xiaomi είναι εξαιρετικές, με το μερίδιό της στην ελληνική αγορά για το 2023 να φαίνεται ότι έκλεισε σε επίπεδα κοντά στο 32%, πίσω μόνο από τη Samsung (περίπου 40%), ενώ σε μεγάλη απόσταση ακολουθεί η Apple (κοντά στο 15%). Ως προς το τζίρο, η εικόνα αλλάζει λίγο, με τις Samsung και Apple να έχουν τα πρωτεία και την Xiaomi να ακολουθεί στην τρίτη θέση. Πάντως, τα παραπάνω νούμερα (εφόσον επαληθευθούν) δείχνουν τη μεγάλη συγκέντρωση που παρουσιάζει ο κλάδος, αφού μόνο τρεις κατασκευαστές διατηρούν μερίδιο κοντά στο 90%.
Σχόλια