Μπαίνει στο «τελευταίο μίλι» και η efood

Deasy @ 08.02.2024
Μπαίνει στο «τελευταίο μίλι» και η efood

Επιπλέον διανομείς, επέκταση της υπηρεσίας delivered by efood και ανάπτυξη υπηρεσίας παράδοσης στο «τελευταίο μίλι» προετοιμάζει η Delivery Hero (δηλαδή η «μαμά» της efood) για την ελληνικη αγορά κατά το τρέχον έτος.

Το «τελευταίο μίλι» ήταν για πολλά χρόνια μια δραστηριότητα με στοιχεία στασιμότητας, αλλά η κατάσταση άλλαξε ριζικά με την ανάπτυξη των σημείων παράδοσης (κυρίως) της Skroutz και της Box Now αλλά και παραδοσιακά ισχυρών ονομάτων στον χώρο των ταχυμεταφορών όπως η πολυεθνική DHL για παράδειγμα. Οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει την υπηρεσία αφού δεν χρειάζεται να ξεροσταλιάζουν περιμένοντας τον κούριερ μόνο και μόνο για να διαπιστώσουν (όπως έχει αποδειχθεί σε αναρίθμητες περιπτώσεις) ότι εκείνος δεν χτύπησε ποτέ του το κουδούνι αλλά αρκέστηκε να αφήσει ένα σημείωμα.

Το efood μάλλον δεν θα επιλέξει τη λύση των smart lockers. Το efood last mile είναι μια υπηρεσία παράδοσης την οποία μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε εμπορική επιχείρηση για να αποστείλει τα προϊόντα της στους καταναλωτές, χωρίς να συνεργάζονται απαραίτητα με την πλατφόρμα του efood.

Οι επιχειρήσεις θα μπορούν να αξιοποιήσουν τον στόλο διανομέων του efood, ανάλογα με τις προγραμματισμένες ή έκτακτες ανάγκες τους, μέσα από το efood last mile, αποστέλλοντας τα προϊόντα τους, είτε μέσα στην επόμενη ώρα από την παραγγελία είτε εντός δύο ημερών.

Η δημιουργία της νέας υπηρεσίας efood last mile σε συνδυασμό με τη συνεχή αύξηση της ζήτησης για την υπηρεσία delivered by efood, εκτιμάται ότι θα οδηγήσει, το 2024, στη σημαντική αύξηση του αριθμού των διανομέων, με τους οποίους συνεργάζεται η εταιρεία, η οποία προγραμματίζει ήδη την πρόσληψη επιπλέον 20% από το σημερινό στόλο διανομέων. Το δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων που αξιοποιούν την υπηρεσία διανομής του efood με το δικό του στόλο, έφτασε το περασμένο έτος τα 8.756, σε 21 πόλεις της Ελλάδας, με τελευταίες προσθήκες στη γεωγραφική επέκταση της υπηρεσίας, τη Λαμία, τη Ρόδο, τη Χαλκίδα και τις Σέρρες. Πρόσφατα ανακοινώθηκε και η 24ωρη λειτουργία παράδοσης της efood για την περιοχή της Πάτρας

Η υπηρεσία delivered by efood κατέγραψε αύξηση 48% με τα καταστήματα που επιλέγουν περισσότερο την υπηρεσία να είναι τα καφέ, τα mini market και τα ζαχαροπλαστεία.

Σε επίπεδο προτιμήσεων των καταναλωτών, οι οποίοι επέλεξαν την υπηρεσία delivered by efood, τα πιο δημοφιλή προϊόντα ήταν τα είδη supermarket και μικρής λιανικής -μέσω του efood market-, τα burger και ο καφές για το 2023.

Η ανάπτυξη του delivered by efood, αποτυπώνεται στις θέσεις εργασίας που δημιουργούνται για τους διανομείς, οι οποίες για το 2023, αυξήθηκαν κατά 44%, με τις συνολικές ετήσιες δαπάνες μισθοδοσίας για τους διανομείς να ξεπερνούν τα 17 εκατ. ευρώ.

Επίσης πέρυσι, το efood πρόσθεσε τη νέα υπηρεσία ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Express, παρέχοντας μια επιπλέον δυνατότητα στους καταναλωτές, κυρίως για τις μικρού όγκου παραγγελίες που καλύπτουν άμεσες ή έκτακτες ανάγκες τους, επιλέγοντας ανάμεσα σε 2.400 προϊόντα από τα supermarket ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ και παραλαμβάνοντας σε λιγότερο από μια ώρα από την παραγγελίας τους, με τον στόλο διανομής του efood.

EFOOD,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home