Μια νέα δυνατότητα στους διαφημιζόμενους ετοιμάζεται να προσφέρει το TikTok με τη χρήση AI avatars. Οι φιγούρες έχουν δημιουργηθεί με τη βοήθεια ηθοποιών που (όπως επισημαίνεται στις σχετικές ανακοινώσεις) έχουν πληρωθεί για αυτόν τον σκοπό, ενώ οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν επίσης να δημιουργήσουν τις δικές τους φιγούρες.
Σε μια προφανή προσπάθεια να ενισχύσει τη ροή διαφημιστικών εσόδων, η Bytedance, η εταιρεία που λειτουργεί το TikTok, προσφέρει επίσης τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να εισάγουν σε μία φόρμα τις λεπτομέρειες ενός προϊόντος και τα χαρακτηριστικά του. Τη σκυτάλη, μετά την υποβολή των σχετικών πληροφοριών, θα παίρνει το σύστημα δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης της πλατφόρμας που θα δημιουργεί το σχετικό διαφημιστικό βίντεο.
Αν και ενδιαφέρουσα επιλογή, φαίνεται ότι θα χρησιμοποιηθεί πρωτίστως από διαφημιζόμενους που θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνατότητες του TikTok χωρίς να δαπανήσουν μεγάλα ποσά. Οι πρώτες δοκιμές που είχαν γίνει πριν από μερικές εβδομάδες έδειξαν ότι τα "συνθετικά" βίντεο στα οποία πρωταγωνιστούν avatars έχουν λιγότερο αντίκτυπο σε σύγκριση με τα βίντεο όπου πρωταγωνιστούν άνθρωποι.
Σχόλια