Πολύ πιθανή εκτιμάται ότι είναι η επιστροφή αρκετών brands στην πλατφόρμα Χ μετά τις νέες ισορροπίες, όπως αυτές διαμορφώθηκαν στις αμερικανικές εκλογές, με τη νίκη του Ντόναλντ Τραμπ και την επικείμενη ανάληψη καθηκόντων στην κυβέρνησή του από τον Ίλον Μασκ.
Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, αρκετές εταιρείες ετοιμάζουν το come back στην πλατφόρμα, διαθέτοντας και το budget για να επενδύσουν σε διαφήμιση, με στόχο να αποκτήσουν ένα δίαυλο / πολιτική εύνοια από το δίδυμο Τραμπ-Μασκ. Το δημοσίευμα φιλοξενεί τοποθετήσεις στελεχών της διαφημιστικής αγοράς τα οποία επιβεβαιώνουν αυτήν την τάση, με τις εταιρείες να προτίθενται να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα ως «ένα είδους επίσημο κανάλι επικοινωνίας με το Λευκό Οίκο», καθώς ο Ίλον Μασκ θα διαθέτει ισχυρές εξουσίες στην κυβέρνηση Τραμπ και ενδεχομένως να έχει τη δυνατότητα να μεσολαβήσει σε ενδεχόμενους ρυθμιστικούς περιορισμούς από την Ουάσιγκτον.
Τα διαφημιστικά έσοδα της πλατφόρμας Χ, πρώην Twitter, τα τελευταία δύο χρόνια έχουν μειωθεί δραματικά μετά την εξαγορά της από τον Ίλον Μασκ, καθώς πολλές εταιρείες αποχώρησαν υπό τον φόβο ότι θα μειωθεί ο έλεγχος του περιεχομένου που ανεβαίνει από τους χρήστες. Η μαζική αυτή κίνηση είχε οδηγήσει ακόμα και σε ακραίες αντιδράσεις τον Ίλον Μασκ κατά τη διάρκεια δημόσιων τοποθετήσεών του. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Ίλον Μασκ έδωσε 44 δισεκατομμύρια δολάρια για να αποκτήσει εξ’ ολοκλήρου το X (τότε Twitter) πριν δύο χρόνια, με την αποτίμησή του τώρα να εκτιμάται ακόμα και κάτω από τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια.
Σχόλια