Τους πυλώνες ανάπτυξης γύρω από τους οποίους θα κινηθεί η στρατηγική του ομίλου ΟΤΕ με στόχο να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους στην Ευρώπη μέχρι το 2030, παρουσίασε ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής.
«Χτίζουμε τον ΟΤΕ της επόμενης ημέρας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Νεμπής, σχετικά με τους στόχους που έχει θέσει η διοικητική ομάδα. Η νέα στρατηγική του Ομίλου περιλαμβάνει τρεις δεσμεύσεις και τρεις πυλώνες για τα επόμενα χρόνια. Ως προς τις δεσμεύσεις, αυτές περιλαμβάνουν την πρόθεση του Ομίλου να παρέχει κορυφαία εμπειρία στον πελάτη μέσα από ψηφιακά προϊόντα, την ανάδειξή του ως ηγέτη στα gigabit δίκτυα και την υιοθέτηση ενός ακόμα πιο σύγχρονου και αποδοτικού μοντέλου λειτουργίας.
Από την άλλη πλευρά, οι πυλώνες Ο ΟΤΕ της επόμενης ημέρας, του προκειμένου να μετατραπεί σε έναν από τους κορυφαίους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά στην Ευρώπη, παρουσίασε ο νέος πρόεδρος του Δ.Σ. και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης, Κωνταντίνος Νεμπής.
Ανάπτυξη, μετασχηματισμός και διαφοροποίηση
Η στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ τα προσεχή χρόνια θα κινηθεί γύρω από τρεις βασικούς άξονες: την ανάπτυξη, το μετασχηματισμό και τη διαφοροποίηση, με καθένα εξ’ αυτών να περιλαμβάνει επιμέρους στόχους.
Ως προς την ανάπτυξη, ο πυλώνας αυτός περιλαμβάνει την προτεραιότητα στα δίκτυα οπτικών ινών, με τον κ. Νεμπή να αναφέρει ότι στόχος είναι το FTTH δίκτυο του ΟΤΕ να καλύψει το 65% της επικράτειας, εμπλουτίζοντας τις λύσεις συνδεσιμότητας και με λύσεις fixed wireless access (FWA). Στον ίδιο πυλώνα εντάσσονται η ανάπτυξη του 5G plus, η περαιτέρω διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης, έως και τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, οι υπηρεσίες προς επιχειρήσεις, αλλά και οι νέες δραστηριότητες, εντός και εκτός (όπου είναι εφικτό) Ελλάδας. Σ’ αυτές περιλαμβάνονται υπηρεσίες, όπως το Cosmote Insurance, το Box, το Payzy, που έχει ήδη κάνει το ντεμπούτο του και στη γερμανική αγορά κ.α.
Ο μετασχηματισμός του Ομίλου περιλαμβάνει μερικές από τις πλέον απαραίτητες αλλαγές στη λειτουργία του Ομίλου. Μείωση των μη «πωλησιακών» επαφών στα φυσικά καταστήματα, μεγαλύτερη έμφαση στα ηλεκτρονικά κανάλια πώλησης και η υιοθέτηση ενός λειτουργικού και παραγωγικού μοντέλου περιλαμβάνονται στο συγκεκριμένο άξονα.
Τέλος, η διαφοροποίηση κινείται γύρω από τέσσερις βασικούς στόχους: την εμπειρία πελάτη και τη βελτίωση των δεικτών, την αξιοποίηση του brand T για τη βελτίωση της μάρκας της Cosmote και του Ομίλου συνολικά, με τον κ. Νεμπή να σημειώνει ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια περαιτέρω αξιοποίησης, τους ανθρώπους του Ομίλου, με λιτές και διαφορετικές ομάδες εργασίας, αλλά και ανταγωνιστικές αμοιβές, που θα καταστήσουν τον Όμιλο στους top εργοδότες της ελληνικής αγοράς.
Σχόλια