Το ChatGPT στο ημίχρονο του Super Bowl

Deasy @ 10.02.2025
Το ChatGPT στο ημίχρονο του Super Bowl

Με τη φράση «Όλη η πρόοδος έχει ένα σημείο εκκίνησης» η OpenAΙ απέκτησε ένα λεπτό δημοσιότητας στον τελικό του Super Bowl, ενός αθλητικού γεγονότος για το οποίο οι περισσότεροι άνθρωποι εκτός Ηνωμένων Πολιτειών ενδιαφέρονται για τις διαφημίσεις που θα προβληθούν παρά για το αποτέλεσμα του αγώνα.

Μάλλον το ενδιαφέρον αυτό άρχισε να καλλιεργείται στα μέσα της δεκαετίας του '80 όταν η Apple είχε «τρέξει», στο ημίχρονο του τελικού, την εμβληματική διαφήμιση που είχε γυρίσει ο Ρίντλεϊ Σκοτ.  Επιστρέφοντας όμως στο παρόν, η διαφήμιση της OpenAI προβάλλει -φυσικά- το ChatGPT και κόστισε στην εταιρεία 14 εκατ. δολάρια.

Στα 60 δευτερόλεπτα του σποτ δεν υπάρχει καμία αναφορά στην τεχνητή νοημοσύνη. Απλά βλέπουμε μια αλληλουχία σκηνών που δείχνουν την εξέλιξη του ανθρώπινου πολιτισμού μέσα από εικόνες που σχηματίζονται από τελείες. 

Για τα προσχέδια του διαφημιστικού χρησιμοποιήθηκαν τα εργαλεία που έχει αναπτύξει η OpenAI, όπως είναι το Sora. όπως όμως διαβάζουμε και στο Verge, το τελικό προϊόν είναι 100% αποτέλεσμα ανθρώπινης εργασίας και αυτό μας δείχνει ότι οι τεχνολογίες που αναπτύσσουν η OpenAI και οι ανταγωνιστές της δεν είναι έτοιμες για να υποκαταστήσουν τους ανθρώπους. Όχι ακόμα, τουλάχιστον....

Υπολογίζεται ότι κατά την τηλεοπτική μετάδοση του Super Bowl, το διαφημιστικό σποτ είδαν περίπου 120 εκατ. άνθρωποι. Αν δεν είδατε τον αγώνα, μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ: 

ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ,OPENAI,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home