Εν αναμονή της δημόσιας εγγραφής της Groupon, της γνωστότερης εταιρείας ομαδικών αγορών στο χρηματιστήριο, μιας δημόσιας εγγραφής που έκανε ιδιαίτερο θόρυβο καθώς αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλα ονόματα της «Νέας Νέας Οικονομίας», η εταιρεία δείχνει να έχει στρέψει ένα μεγάλο κομμάτι του ενδιαφέροντός της στην Κίνα. Βασικό όπλο της Groupon για την κινεζική αγορά, είναι το σάιτ/υπηρεσία Gaopeng το οποίο είναι προϊόν της συνένωσης δυνάμεων της αμερικανικής εταιρείας με την κινεζική επενδυτική εταιρεία Tencent Holdings Ltd.
H Tencent δραστηριοποιείται στον χώρο των υπηρεσιών Ίντερνετ και κινητής τηλεφωνίας (SNS, portal
sites, e-commerce, multiplayer games κ.α.). Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του CEO της Groupon, Άντριου Μέισον, η εταιρεία κάνει προόδους στην κινεζική αγορά και εκτιμά ότι στην Tencent έχει βρει τον ιδανικό εταίρο, όμως αρκετοί παρατηρητές εκφράζουν τον σκεπτικισμό τους καθώς το μέγεθος και το εύρος δράσης της τελευταίας, ίσως εξελιχθούν σε μπούμερανγκ για τη δυναμική (και κάπως... αυθάδη) Groupon.
Σχόλια