Κινητό το μέλλον της διαφήμισης

Στα 3,3 δισ. δολάρια τα έσοδα από το mobile advertising το 2011, στα 20,6 δισ. δολάρια το 2015

Κινητό το μέλλον της διαφήμισης

To μέλλον της διαφήμισης εκτός από online ενδεχομένως να είναι και ...κινητό. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τις τελευταίες εκτιμήσεις της Gartner, σύμφωνα με τις οποίες το 2011 τα έσοδα από διαφημίσεις σε κινητά τηλέφωνα (mobile advertising) θα φθάσουν στα 3,3 δισ. δολάρια, ποσό υπερδιπλάσιο σε σχέση με τα 1,6 δισ. δολάρια του 2010.

Όμως, το πιο ενδιαφέρον είναι ότι ουσιαστικά βρισκόμαστε στις αρχές της ανάπτυξης. Η Gartner πρoβλέπει ότι το 2015 τα έσοδα από το mobile advertising θα ξεπεράσουν τα 20,6 δισ. δολάρια! Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημίσεις σε κινητά θα φθάσουν να αντιπροσωπεύουν το 4% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης σε σχέση με το 0,5% του 2010.

Η αύξηση είναι τεράστια, αλλά η Gartner βλέπει ότι η τρομερή ανάπτυξη των smartphones και των tablets διευρύνει το κοινό στο οποίο απευθύνονται οι συγκεκριμένες διαφημίσεις και καμπάνιες. Ενδιαφέρον είναι πως η Gartner εκτιμά πως οι διαφημίσεις σε αναζητήσεις και εφαρμογές χαρτών και πλοήγησης θα είναι εκείνες που θα αντιπροσωπεύουν τον μεγαλύτερο όγκο. Ταυτόχρονα, τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης αναμένεται να έχουν οι διαφημίσεις με video ή/και ήχο.

MOBILE MARKETING,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home