Για τους παλιότερους, η ιδέα του πληρωμένου περιεχομένου στο Ίντερνετ ακούγεται σαν βλασφημία απέναντι στην ουσία του Δικτύου. Και, βεβαίως, κάθε άλλο παρά θα χαρούν βλέποντας τα στοιχεία του Columbia Journalism Review για την απόφαση των New York Times να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Wall Street Journal και των Financial Times και να κάνουν το περιεχόμενό τους συνδρομητικό· στην περίπτωση των ΝΥΤ, ο χρήστης καλείται να πληρώσει αν ζητήσει να δει περισσότερα από 20 άρθρα κάθε μήνα, προφανώς με το σκεπτικό ότι κάποιος που κάνει κάτι τέτοιο δεν είναι τυχαίος αναγνώστης.
Όπως και να ‘χει, οι αριθμοί που δημοσιεύει το CJR δείχνουν ότι η κίνηση των ΝΥΤ ήταν σωστή: εντός τριών μηνών, γράφτηκαν 224.000 συνδρομητές από υπολογιστές και 57.000 από tablets! Μ’ άλλα λόγια, ό,τι κι αν πιστεύουν οι νοσταλγοί του παρελθόντος, είναι πολλοί αυτοί που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για περιεχόμενο –ή τουλάχιστον για περιεχόμενο του επιπέδου των ΝΥΤ...
Σχόλια