Παρά το γεγονός ότι τα TV Apps αυξάνουν συνεχώς τη δημοτικότητά τους στους κατόχους των Smart ή Connected TVs, οι κάτοχοι των τελευταίων χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο εκείνες τις εφαρμογές που ήδη γωρίζουν. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της τελευταίας έρευνας που πραγματοποίησε τον Ιούλιο η Strategy Analytics (με τίτλο «TV Apps: Owners Won’t Give Them Up») στο χώρο των TV Apps.
Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη έρευνα οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές ανάμεσα στους χρήστες είναι οι Netflix, YouTube, Hulu Plus, Pandora, iPlayer, ενώ αντίθετα η δημοτικότητα σε πλήθος άλλων εφαρμογών (μεταξύ τους και το Facebook) ήταν πολύ χαμηλή, καθώς έχαναν σε αξία και λειτουργικότητα.
Ενδιαφέρον όμως έχουν και οι δηλώσεις των ανθρώπων της Strategy Analytics που συμμετείχαν στη διεξαγωγή της έρευνας. Σύμφωνα με την Caroline Park, Senior Analyst at Strategy Analytics «οι περισσότεροι από τους κατόχους των Smart TVs δεν είχαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις εφαρμογές, όταν και αποφάσισαν να προχωρήσουν στην αγορά τους. Όμως, όταν είδαν ότι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε εφαρμογές περιεχομένου με τέτοιο τρόπο που τους έδινε μεγαλύτερο έλεγχο στον τρόπο με τον οποίο παρακολουθούν τηλεόραση, αυτές οι εφαρμογές εξελίχθηκαν στη συνηθέστερη χρήση της συσκευής.» Σύμφωνα με την κα Park «οι χρήστες δείχνουν ενδιαφέρον για τις εφαρμογές εκείνες που ήδη γνωρίζουν από την εμπειρία τους στο PC, στα Smartphones κ.α., όμως από την άλλη πλευρά δείχνουν πολύ μικρό ενδιαφέρον για άλλες εφαρμογές που μπορεί να είναι διαθέσιμες. Μάλιστα, ακόμα και αν ενδιαφερθούν, συνήθως απογοητεύονται από την εμπειρία».
Από την άλλη πλευρά, ο David Mercer (VP, Digital Consumer Practice) ρίχνει το μπαλάκι και στους κατασκευαστές, ώστε να αντιστραφεί το κλίμα. Σύμφωνα με τον κ Mercer, οι εταιρείες πρέπει να δώσουν έμφαση στην επίδειξη των δυνατοτήτων των Smart TVs, καθώς υπάρχουν πολλές περιπτώσεις κατόχων τέτοιων τηλεοράσεων που δεν ήξεραν τις δυνατότητες αυτών των συσκευών ακόμα και μετά την επιλογή της αγοράς τους.
Σχόλια