Σάιτ προσφορών εναντίον Τύπου

Σάιτ προσφορών εναντίον Τύπου

Μια αρκετά διαφορετική προσέγγιση στο θέμα της ανάπτυξης των σάιτ προσφορών τύπου Groupon, διαβάσαμε πρόσφατα από τον Τζόν Μίτσελ του Read Write Web. Ο προβληματισμός του κ. Μίτσελ, αναφέρεται στο ότι με την ολοένα και αυξανόμενη ανάπτυξή τους, τα σάιτ προσφορών χτυπούν μια από τις αγορές που παραδοσιακά ανήκαν στον τοπικό Τύπο –κάτι που στην Αθήνα βλέπουμε στις εφημερίδες των γειτονιών ή των δημοτικών διαμερισμάτων και στην υπόλοιπη Ελλάδα, στις εφημερίδες που εκδίδονται σε κάθε πόλη.

Οι εφημερίδες και τα περιοδικά αυτού του είδους στηρίζουν τη βιωσιμότητά τους σχεδόν αποκλειστικά σε διαφημίσεις τοπικών επιχειρήσεων και σε κουπόνια προσφορών, πράγμα που σημαίνει ότι η καθολική επικράτηση των σάιτ μαζικών αγορών μπορεί να τραυματίσει θανάσιμα τα έσοδά τους· το φαινόμενο μπορεί να χτυπήσει ακόμα και τα μεγαλύτερης κυκλοφορίας έντυπα τα οποία επίσης προσπαθούν να προσελκύσουν αναγνώστες μέσω προσφορών. Μήπως όλα αυτά σημαίνουν ότι πρέπει οι εκδότες να επαναπροσδιορίσουν τις προτεραιότητές τους;

SITE ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home