Έναν διαφορετικό και αρκετά πρωτότυπο τρόπο βρήκαν για να αξιοποιήσουν το Facebook οι Alpha Romeo, Nike και Red Bull: πρόκειται για το παιχνίδι I Am Playr, το οποίο δημιουργήθηκε από τη βρετανική εταιρεία We R Interactive.
Το παιχνίδι βάζει τους παίκτες στη θέση ενός ποδοσφαιριστή και οι εταιρείες που αναφέραμε παραπάνω, εμφανίζονται ως χορηγοί της ομάδας στην οποία παίζει, πράγμα που σημαίνει ότι το placement των προϊόντων αποτελεί μέρος της συνολικής «εμπειρίας» του χρήστη. Σύμφωνα με δηλώσεις υψηλόβαθμου στελέχους της Alpha Romeo στο New Media Age, τα αρχικά αποτελέσματα είναι άκρως ενθαρρυντικά και η εταιρεία αναμένει ότι κατά τη διάρκεια της καμπάνιας που θα διαρκέσει ως το τέλος του επόμενου χρόνου, θα εκτεθούν σε εκατό εκατομμύρια impressions της περισσότεροι από ένα εκατομμύριο χρήστες. Αντίστοιχα καλές στατιστικές έχει να επιδείξει και η Nike, η οποία έχει καταφέρει να πουλήσει μέσω του παιχνιδιού 170.000 ζευγάρια παπούτσια από τις αρχές του φετινού καλοκαιριού.
Σχόλια