Η Gigaset ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρωτοβουλία για έμπρακτη περιβαλλοντική δράση επιτυγχάνοντας μεγάλη ανταπόκριση καταναλωτικού κοινού και σημαντική αύξηση των πωλήσεων της εταιρίας.
Αναλυτικότερα, η Gigaset βασιζόμενη στα πρωτοποριακά Εco Dect προϊόντα του γερμανικού κολοσσού – πραγματοποίησε ραδιοφωνική καμπάνια σε επιλεγμένους σταθμούς της Αθήνας. Στόχος ήταν να ενημερωθούν οι καταναλωτές για τη δυνατότητα να ανακυκλώσουν την παλιά τους ασύρματη τηλεφωνική συσκευή στην αλυσίδα καταστημάτων «ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ», αποκτώντας μία «πράσινη» Gigaset , γνωρίζοντας παράλληλα την καινοτόμο τεχνολογία των προϊόντων της εταιρίας.
Η ενέργεια αυτή απέφερε στην εταιρία σημαντική αύξηση πωλήσεων πάνω από 35% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010, κερδίζοντας σημαντικό μερίδιο στην αγορά της ασύρματης τηλεφωνικής επικοινωνίας μέσα από τα καταστήματα της «ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ».
Τα ασύρματα τηλέφωνα Gigaset με τις λειτουργίες ECO και ECO+ που διαθέτουν , είναι τα μοναδικά της αγοράς που μπορούν να έχουν μηδενική ακτινοβολία σε κατάσταση αναμονής ή φόρτισης αλλά και μειωμένη ακτινοβολία κατά 80% στη διάρκεια της συνομιλίας.
Σχόλια