Συνέχεια στις διαφορετικές υπηρεσίες που προσφέρει στον Έλληνα καταναλωτή δίνει το getitnow.gr μέσα από την εφαρμογή mobile shopping, η οποία θα είναι διαθέσιμη μέσα στις επόμενες μέρες. Μέσα από ένα περιβάλλον, ειδικά ανεπτυγμένο τόσο για το iPhone όσο και για το iPad, η εφαρμογή αγοράς μέσω κινητού τηλεφώνου του Getitnow.gr προσφέρει τη δυνατότητα στο χρήστη να αποκτήσει κάποιο από τα προϊόντα που διαθέτει το online κατάστημα και μέσω του κινητού του με μια πολύ απλή διαδικασία. Η νέα εφαρμογή του getitnow.gr έρχεται και με δύο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά: το πρώτο αφορά τη δυνατότητα shake to reveal για το Daily Deal - την καθημερινή προσφορά του site (όπου ο χρήστης έχοντας ανοιχτή την εφαρμογή κουνάει την συσκευή για να του αποκαλυφθεί η προσφορά) και τη σύνδεση της εφαρμογής με το λογαριασμό του χρήστη στο Facebook, ώστε να τσεκάρει τυχόν γενέθλια φίλων του για να τους εκπλήξει με κάποιο δώρο από το site.
Ταυτόχρονα, στο getitnow.gr είναι διαθέσιμη η νέα υπηρεσία αξιολόγησης, η οποία παρέχει τη δυνατότητα στον επισκέπτη του site να δει επώνυμες αξιολογήσεις των προϊόντων που τον ενδιαφέρουν από κατόχους των προϊόντων σε όλο τον κόσμο που έχουν αποκτήσει νωρίτερα το εκάστοτε προϊόν. Η συγκεκριμένη υπηρεσία έρχεται σε αποκλειστική συνεργασία για την Ελλάδα του getitnow.gr με τo site reevoo.com, το οποίο περιέχει περισσότερες από 2,6 εκατομμύρια επώνυμες αξιολογήσεις για προϊόντα, ενώ η επισκεψιμότητα αυτών άγγιξε τον προηγούμενο μήνα τις 700 εκατομμύρια εμφανίσεις. Σε συνδυασμό με τις 100.000 κριτικές του κοινού σε περίπου 5.000 προϊόντα που διαθέτει ήδη το ελληνικό site, η νέα υπηρεσία αποτελεί ένα πολύ καλό εργαλείο αξιολόγησης του προϊόντος και απόκτησής του από τον καταναλωτή.
Οι δύο νέες υπηρεσίες, όπως ανέφεραν τα στελέχη της εταιρείας, έρχονται σε συνέχεια της στρατηγικής που έχει χαράξει το getitnow.gr, ώστε να προσφέρει καινοτόμα χαρακτηριστικά στο κοινό και τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα το τελευταίο διάστημα το site να παρουσιάζει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης. Ειδικότερα, πέρα από το γεγονός ότι η επισκεψιμότητά του έχει αγγίξει το 80% της επισκεψιμότητας των έως τώρα leaders της αγοράς, ο δείκτης ικανοποίησης του πελάτη κυμαίνεται σε ποσοστό μεγαλύτερο του 95%, ενώ το μερίδιο αγοράς του στο ηλεκτρονικό εμπόριο προϊόντων έχει αγγίξει διψήφιο νούμερο. Μάλιστα, στόχος είναι αυτό το μερίδιο αγοράς να διπλασσιαστεί το 2012.
Σχόλια