Μάλλον τους ματιάσαμε! Μόλις πριν από μια εβδομάδα, γράφαμε περί καυτού χρηματιστηριακού φθινοπώρου, επισημαίνοντας ότι η Zynga και η Groupon έχουν μπει στην τελική ευθεία για την εισαγωγή τους στις αγορές χρήματος. Όμως όπως δείχνουν τα πράγματα, η ευθεία αυτή θα είναι κάπως μακρύτερη καθώς και οι δύο εταιρείες δείχνουν επιφυλακτικές ως προς το πότε ακριβώς θα κάνουν πραγματικότητα την κίνηση της δημόσιας εγγραφής.
Ο λόγος; Τόσο η γενικότερη πτωτική τάση των παγκόσμιων αγορών, όσο και η ολοένα και αυξανόμενη έκφραση ανησυχιών σχετικά με τη βιωσιμότητα των μοντέλων που ακολουθούν –προφανώς αυτό αφορά περισσότερο τη Groupon καθώς ο κόσμος δύσκολα θα σταματήσει να παίζει, στο Facebook ή άλλου! Όπως έχουν σχολιάσει πολλοί αναλυτές της πιο «σκληρής» οικονομίας, η αγορά του Ίντερνετ δεν είναι τόσο διαφορετική όσο θέλει να πιστεύει: αν μια εταιρεία δεν μπορεί να δείξει πραγματική (ήτοι, μετρήσιμη σε κέρδη) αξία, οι επενδυτές θα στρέψουν την προσοχή τους αλλού.
Σχόλια