Όσοι παίζουν παιχνίδια, δε θα χρειαστούν καμία προσπάθεια για να αναγνωρίσουν το όνομα της Electronic Arts –οι υπόλοιποι, έχουν σίγουρα ακουστά ονόματα όπως τα «Wing Commander», «Need for Speed», «The Sims» και «Rock Band» και απλώς δεν τα έχουν συνδυάσει με τη συγκεκριμένη εταιρεία, ένα από τα κορυφαία ονόματα της παγκόσμιας βιομηχανίας ψυχαγωγίας.
Χαρακτηριστική, ωστόσο, της εποχής που περνάμε, με τα κοινωνικά δίκτυα να έχουν πλέον εξαπλωθεί σε όλες τις διαστάσεις της χρήσης των υπολογιστών είναι η πτώση της εταιρείας και η απόφασή της (σύμφωνα με συνέντευξη του CEO της, Τζον Ρισιτιέλο στο Reuters) να αναζητήσει την ανασυγκρότησή της στο πεδίο που αυτή τη στιγμή κυριαρχεί η Zynga, δηλαδή στα παιχνίδια μέσω Facebook. Και παρά την επιτυχία του «Sims Social» –53 εκατομμύρια χρήστες τον μήνα- ο στόχος δεν είναι και τόσο κοντινός αν σκεφτεί κανείς ότι η Zynga έχει 267 εκατομμύρια χρήστες στο Facebook, ενώ η Electronic Arts, 94!
Σχόλια