Internet όπως λέμε νερό

Εξίσου σημαντικό με τον αέρα και τη στέγη το Διαδίκτυο για τους φοιτητές και τους νέους επαγγελματίες

Internet όπως λέμε νερό

Ένας στους τρεις φοιτητές και νέους επαγγελματίες θεωρεί ότι το Internet είναι εξίσου σημαντικό με βασικές πηγές της ζωής όπως ο αέρας, το νερό, η τροφή και η στέγη. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε νέα έρευνα της Cisco όπου πάνω από τους μισούς συμμετέχοντες απάντησαν πως δεν θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς Internet, ενώ το θεωρούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς τους – σε κάποιες περιπτώσεις, μάλιστα, πιο σημαντικό από το αυτοκίνητο, την έξοδο και τα πάρτυ. Η μελέτη 2011 Cisco Connected World Technology Report διεξήχθη για λογαριασμό της Cisco από την InsightExpress και συμμετείχαν σε αυτή φοιτητές κολλεγίων και νέοι επαγγελματίες από 14 χώρες.

Η μελέτη είχε πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα, όπως ότι οι νέοι επαγγελματείες είναι διατεθειμένοι να δουλέψουν από το σπίτι τους, ότι οι φορητές συσκευές είναι πολύ σημαντικές για τους ίδιους και ότι βασίζονται σημαντικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Γενικότερα, τα πιο σημαντικά αποτελέσματα της έρευνας είναι:

1. Περίπου ένας στους τρεις (33%) φοιτητές και εργαζόμενους που συμμετείχαν στη μελέτη σε παγκόσμιο επίπεδο πιστεύει ότι το Internet είναι εξίσου σημαντικό με τον αέρα, το νερό, την τροφή και τη στέγη. Περίπου οι μισοί (49% των φοιτητών και το 47% των εργαζομένων) πιστεύουν ότι είναι σημαντικό περίπου στον ίδιο βαθμό. Συνοψίζοντας, τέσσερις στους πέντε φοιτητές και νέους εργαζόμενους πιστεύουν ότι το Internet είναι ζωτικής σημασίας και τμήμα της καθημερινότητάς τους.

2. Πάνω από τους μισούς συμμετέχοντες στη μελέτη (55% των φοιτητών και το 62% των εργαζομένων) δήλωσαν ότι δεν θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς το Internet, και το θεωρούν «αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς τους».

3. Εάν ήταν υποχρεωμένοι να επιλέξουν, η πλειοψηφία των φοιτητών σε παγκόσμιο επίπεδο –περίπου δύο στους τρεις (64%) – θα επέλεγε τη σύνδεση με το Internet αντί για το αυτοκίνητο.

4. Δύο στους πέντε φοιτητές κολλεγίων που συμμετείχαν στη μελέτη σε παγκόσμιο επίπεδο (40%) δήλωσαν ότι το Internet είναι πιο σημαντικό για εκείνους από το ραντεβού, την έξοδο με φίλους ή τη μουσική.

5. Ενώ οι προηγούμενες γενιές προτιμούσαν την πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνία, η επόμενη γενιά παρουσιάζει μία στροφή στην online επικοινωνία. Πάνω από ένας στους τέσσερις φοιτητές σε παγκόσμιο επίπεδο (27%) δήλωσαν ότι το να είναι συνδεδεμένοι με το Facebook είναι πολύ σημαντικότερο από το να πηγαίνουν σε πάρτυ, να βγαίνουν ραντεβού, να ακούνε μουσική ή να βγαίνουν με φίλους. Σε κάποιες χώρες, η σύνδεση με το Facebook θεωρήθηκε προτεραιότητα, ακόμη περισσότερο και από το να συχνάζει κανείς με φίλους.

6. Τα δύο τρίτα των φοιτητών και περισσότεροι από τους μισούς εργαζόμενους (58%) θεωρούν τη φορητή συσκευή (laptop, smartphone, tablet) ως «την πιο σημαντική τεχνολογία στη ζωή τους».

7. Τα smartphones φαίνεται ότι θα ξεπεράσουν τα desktops ως το πλέον κυρίαρχο εργαλείο σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς το 19% των φοιτητών θεωρεί ότι είναι η πιο σημαντική συσκευή που χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση, σε σύγκριση με 20% για τα desktops – μία ένδειξη της αυξανόμενης υπεροχής των smartphones καθώς και της αναμενόμενης αύξησης της χρήσης από την επόμενη γενιά φοιτητών που πρόκειται να εισέλθει στην αγορά εργασίας. Το αποτέλεσμα αυτό αναζωπυρώνει τη συζήτηση για την ανάγκη ύπαρξης γραφείου, σε σύγκριση με την ικανότητα σύνδεσης με το Internet και την εργασία από οποιοδήποτε σημείο, όπως για παράδειγμα από το σπίτι ή από δημόσιους χώρους. Σύμφωνα με τη μελέτη του 2010, τρεις στους πέντε εργαζόμενους σε παγκόσμιο επίπεδο (60%) δήλωσαν ότι το γραφείο δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση ώστε να είναι παραγωγικοί.

8. Και οι δύο μελέτες καταδεικνύουν ότι η κυριαρχία της τηλεόρασης μειώνεται μεταξύ των φοιτητών και των νέων εργαζομένων προς χάριν φορητών συσκευών, όπως laptops και smartphones. Σε παγκόσμιο επίπεδο, λιγότερο από ένας στους 10 φοιτητές (6%) και εργαζόμενους (8%) δήλωσαν ότι η τηλεόραση είναι η πιο σημαντική συσκευή στην καθημερινότητά τους.

9. Μόνο ένας στους 25 φοιτητές και εργαζόμενους (4%) που συμμετείχαν στη μελέτη σε παγκόσμιο επίπεδο θεωρούν την εφημερίδα το πιο σημαντικό εργαλείο για την πρόσβαση στην ενημέρωση.

10. Δύο στους πέντε φοιτητές (21%) έχουν παραπάνω από δύο έτη να αγοράσουν ένα κανονικό βιβλίο (όχι εκπαιδευτικά βιβλία) σε βιβλιοπωλείο – ή δεν έχουν αγοράσει καθόλου.

11. Περίπου εννέα στους 10 φοιτητές (91%) και εργαζόμενους (88%) σε παγκόσμιο επίπεδο δήλωσαν ότι διαθέτουν λογαριασμό στο Facebook – από αυτούς το 89% των φοιτητών και το 73% των εργαζομένων συνδέεται με το Facebook τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Το ένα τρίτο (33%) δήλωσε ότι συνδέεται με τον προσωπικό του λογαριασμό τουλάχιστον πέντε φορές την ημέρα.

12. Οι φοιτητές ανέφεραν online παρεμβάσεις από IM, ενημερώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τηλεφωνικές κλήσεις κατά τη διάρκεια εκπόνησης των project ή της εργασίας τους για το σπίτι. Περισσότεροι από τέσσερις στους πέντε (84%) φοιτητές ανέφεραν ότι διακόπτεται η ροή της εργασίας τους τουλάχιστον μία φορά κάθε μία ώρα. Περίπου ένας στους πέντε φοιτητές (19%) ανέφερε διακοπή της εργασίας του έξι φορές ή και περισσότερο – τουλάχιστον μία φορά κάθε 10 λεπτά κατά μέσο όρο. Ένας στους 10 (12%) δήλωσε ότι δεν μπορεί να θυμηθεί πόσες φορές διέκοψε κατά τη διάρκεια εκπόνησης ενός project.

13. Επτά στους 10 εργαζόμενους «έγιναν φίλοι» με τους managers και/ή τους συναδέλφους τους στο Facebook, γεγονός που αποδεικνύει την κατάρρευση των στεγανών ανάμεσα στην εργασία και στην ιδιωτική ζωή. Οι Ηνωμένες Πολιτείες διαθέτουν χαμηλότερο ποσοστό εργαζομένων που είναι φίλοι με τους managers και τους συναδέλφους τους –περίπου ένας στους τέσσερις (23%) – αν και δύο στους πέντε είναι φίλοι με τους συναδέλφους τους (40%).

14. Από τους εργαζόμενους που χρησιμοποιούν το Twitter, περισσότεροι από δύο στους τρεις (68%) παρακολουθούν τη δραστηριότητα στο Twitter είτε των manager είτε των συναδέλφων τους. Το 42% παρακολουθεί και τα δύο, ενώ το ένα τρίτο (32%) προτιμάει να κρατά ιδιωτική την προσωπική του ζωή.

 

WEB,SOCIAL MEDIA,DIGITAL LIVING,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home