Πολλοί τα έχουν επικρίνει και για την αξιοπιστία των προσφορών τους, και για την ενθάρρυνση της άκριτης καταναλωτικής συμπεριφοράς –ο λόγος για τα σάιτ προσφορών με ναυαρχίδα το Groupon, τα οποία συνεχίζουν να γνωρίζουν πιένες σε όλον τον κόσμο. Πιο πρόσφατο παράπονο, είναι αυτό που είδαμε στο Reuters και το οποίο αναφέρεται στο πρόβλημα που τα σάιτ αυτά έχουν δημιουργήσει σε διάφορες τοπικές αγορές.
Καρδιά του προβλήματος είναι ο τρόπος που λειτουργεί το μάρκετινγκ μέσω μηχανών αναζήτησης (SEM), δηλαδή ο «πλειστηριασμός» λέξεων-κλειδιών που μια επιχείρηση μπορεί να αγοράσει προκειμένου να προβάλει το σάιτ της –τέτοιες λέξεις ήταν ως τώρα πολύ φτηνές όταν αφορούσαν τοπικές αγορές, όμως καθώς πλέον οι λέξεις αυτές αγοράζονται από τα σάιτ προσφορών, οι τοπικές επιχειρήσεις μερικές φορές αδυνατούν να πλειοδοτήσουν με αποτέλεσμα να εμφανίζονται πολύ χαμηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το θέμα, πάντα σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, έχει φτάσει σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και στα δικαστήρια!
Σχόλια