Με δωρεάν εφαρμογές (αξίας 100 δολαρίων ανά χρήστη) και με δωρεάν τεχνική υποστήριξη (και τα δύο για χρονική διάρκεια ενός μηνός), προσπαθεί η Research In Motion, να κατευνάσει τους χρήστες των Blackberry που επί σχεδόν μια εβδομάδα έμειναν ξεκρέμαστοι λόγω του μεγαλύτερου τεχνικού προβλήματος που αντιμετώπισε η πλατφόρμα στη δωδεκαετή ιστορία της.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν τις εφαρμογές τους από το σχετικό σάιτ AppWorld στη διεύθυνση http://appworld.blackberry.com/webstore/ όμως αρκετοί σχολιαστές αναρωτιούνται αν η προσφορά φτάνει για να αναχαιτίσει τη δυσαρέσκεια των χρηστών από την αντιμετώπιση της εταιρείας και να τη βοηθήσει να κρατήσει (ή, ακόμα περισσότερο, να αναβαθμίσει) τη θέση της στην αγορά. Η επικρατέστερη άποψη είναι ότι η RIM θα πρέπει να προβεί σε πιο δραστικές λύσεις, όπως η αναβάθμιση του λειτουργικού της και, ενδεχομένως, ο ανασχεδιασμός του δημοφιλούς της τηλεφώνου –οι χρήστες πια έχουν γίνει πολύ πιο απαιτητικοί από τότε που τα πρώτα Blackberry εξέπληξαν το κοινό.
Σχόλια