Πατάει γκάζι η online διαφήμιση

Στα 77,5 εκατ. ευρώ ο τζίρος φέτος στην Ελλάδα

Πατάει γκάζι η online διαφήμιση

Αισιόδοξα (εξακολουθεί να) βλέπει την πορεία της online αγοράς διαφήμισης στη χώρα μας το Internet Advertising Bureau Ελλάδας για φέτος, κάνοντας λόγο για αύξηση της σχετικής δαπάνης κατά 25%.

Για το τρίτο τρίμηνο του έτους, δηλαδή την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, το IAB αναφέρει πως η συνολική διαφημιστική δαπάνη έφτασε τα 16,7 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 13% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010. Συνολικά για το 9μηνο του έτους το IAB κάνει λόγο για συνολικά έσοδα 57 εκατ. ποσό αυξημένο κατά 27% σε σύγκριση με την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2010.

Για το σύνολο του έτους η πρόβλεψη κάνει λόγο για ανάπτυξη της online διαφήμισης στη χώρα μας κατά 25% σε σύγκριση με πέρυσι. Με δεδομένο ότι το 2010 το IAB είχε διαπιστώσει συνολική δαπάνη ύψους 62 εκατ. ευρώ η ανωτέρω πρόβλεψη σημαίνει πως ο τζίρος της online διαφήμισης θα ξεπεράσει για φέτος τα 77 εκατ. ευρώ.

Οσο για τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους οι... συνήθεις ύποπτοι δίνουν το παρών. Οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες αντιστοιχούν στο 25% της δαπάνης ενώ ο τομέας των καταναλωτικών προϊόντων "παράγει" το 18% της δαπάνης στο 9μηνο του 2011 έχοντας αυξήσει τη συμμετοχή κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με πέρυσι.

ONLINE MARKETING,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,IAB,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home