Αισιόδοξα (εξακολουθεί να) βλέπει την πορεία της online αγοράς διαφήμισης στη χώρα μας το Internet Advertising Bureau Ελλάδας για φέτος, κάνοντας λόγο για αύξηση της σχετικής δαπάνης κατά 25%.
Για το τρίτο τρίμηνο του έτους, δηλαδή την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, το IAB αναφέρει πως η συνολική διαφημιστική δαπάνη έφτασε τα 16,7 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 13% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010. Συνολικά για το 9μηνο του έτους το IAB κάνει λόγο για συνολικά έσοδα 57 εκατ. ποσό αυξημένο κατά 27% σε σύγκριση με την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2010.
Για το σύνολο του έτους η πρόβλεψη κάνει λόγο για ανάπτυξη της online διαφήμισης στη χώρα μας κατά 25% σε σύγκριση με πέρυσι. Με δεδομένο ότι το 2010 το IAB είχε διαπιστώσει συνολική δαπάνη ύψους 62 εκατ. ευρώ η ανωτέρω πρόβλεψη σημαίνει πως ο τζίρος της online διαφήμισης θα ξεπεράσει για φέτος τα 77 εκατ. ευρώ.
Οσο για τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους οι... συνήθεις ύποπτοι δίνουν το παρών. Οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες αντιστοιχούν στο 25% της δαπάνης ενώ ο τομέας των καταναλωτικών προϊόντων "παράγει" το 18% της δαπάνης στο 9μηνο του 2011 έχοντας αυξήσει τη συμμετοχή κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με πέρυσι.
Σχόλια