Έρχονται αλλαγές στον τρόπο που βλέπουμε τηλεόραση

Έρευνα της Motorola έδειξε ότι τα social media και η απαίτηση για παρακολούθηση περιεχομένου παντού, διαμορφώνει ένα νέο τοπίο

Έρχονται αλλαγές στον τρόπο που βλέπουμε τηλεόραση

H απαίτηση των καταναλωτών για συνεχή σύνδεση στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης αλλά και εκείνη να μπορούν να βλέπουν τηλεοπτικό περιεχόμενο “οποτεδήποτε και οπουδήποτε” αποτελεί τη σημαντικότερη αλλαγή στην βιομηχανία της τηλεόρασης τα τελευταία 20 χρόνια, σύμφωνα με μία παγκόσμια έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Motorola Mobility, η οποία δραστηριοποιείται τόσο στο χώρο των κινητών τηλεφώνων όσο και των set top boxes για συνδρομητικές τηλεοπτικές πλατφόρμες.

Σύμφωνα με το Motorola Mobility Media Engagement Barometer, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 16 χώρες με τη συμμετοχή 9000 καταναλωτών, οι σημαντικότερες τάσεις είναι:

- η αυξανόμενη χρήση υπηρεσιών όπως είναι το social TV, το Mobile TV αλλά και οι προσωπικές cloud υπηρεσίες επαναπροσδιορίζουν το οικιακό οικοσύστημα ψυχαγωγίας

- η παραδοσιακή μορφή κατανάλωσης του τηλεοπτικού περιεχομένου αλλάζει λόγω των social media που προσφέρουν μεγαλύτερη διαδραστικότητα

- νέες μορφές ψυχαγωγίας και δικτυωμένων υπηρεσιών κάνουν την εμφάνιση τους δημιουργώντας νέες πηγές εσόδων αλλά και καινούριες δυνατότητες για αλληλεπίδραση με τον καταναλωτή.

Η έρευνα έχει πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. Για παράδειγμα, παρατηρείται μία άνοδο σε όσους χρησιμοποιούν on-demand υπηρεσίες. Στις ΗΠΑ, το 18% χρησιμοποιεί τέτοιου είδους υπηρεσίες (από 5% το 2010), στη Βρετανία έφθασε στο 15% (από 8%).

Η νέα μόδα είναι το αποκαλούμενο social TV. Το 61% των ερωτηθέντων παγκοσμίως απάντησε ότι είχε συζητήσει ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα με τους φίλους του σε κάποια υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης. Και το 49% θα ήθελε κάποια μορφής υπηρεσία που θα συνδύαζε τηλεόραση και social media. Όμως, το 43% θα προτιμούσε να έχει πρόσβαση στην εν λόγω υπηρεσία μέσω PC, smartphone ή tablet, ενώ το 40% μέσω της τηλεόρασης. Επιπλέον, το 55% των Ρώσων και το 34% των Αμερικανών θα ήθελαν η υπηρεσία να προσφέρει πρόσβαση σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για την αγορά προϊόντων σχετικών με το τηλεοπτικό πρόγραμμα που παρακολουθούν και σχολιάζουν.

Η κινητή τηλεόραση γίνεται όλο και πιο δημοφιλής. Στις ΗΠΑ, το 23% δήλωσε ότι έχει δει τηλεόραση στο smartphone του, ποσοστό που είναι πάντως μικρό σε σχέση με το 46% των Ιαπώνων. το ενδιαφέρον είναι πως υπάρχει μεγάλη αύξηση σε σχέση με το παρελθόν. Ακόμη πιο σημαντικό είναι πως το 27% των ηλικίας 25-34 ετών παρακολουθεί τηλεόραση σε μία φορητή συσκευή τουλάχιστον 1-2 φορές την εβδομάδα, όπως και το 34% αυτών που ανήκουν στην ηλιακιακή κατηγορία 45-54 ετών!

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,SOCIAL TV,MOTOROLA,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home