Οι καιροί φαίνεται να ζορίζουν για την Groupon: κατ’ αρχάς πληθαίνει η αρθρογραφία που εκφράζει αμφιβολίες για το πόσο τα σάιτ ημερησίων προσφορών βοηθούν μακροπρόθεσμα τα καταστήματα που κάνουν τις προσφορές, κατά δεύτερον οι οικονομικοί αναλυτές μεγάλων οίκων (όπως η Morgan Stanley) έχουν αρχίσει να δημοσιεύουν συγκρατημένες εκτιμήσεις για το μέλλον της στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά στην οποία κινείται (γεγονός που κρατάει την τιμή της μετοχής της αρκετά χαμηλά· ειδικά στην Ελλάδα μάθαμε καλά πώς οι εκτιμήσεις αυτές μπορούν να επηρεάσουν τις αγορές!) και κατά τρίτον, μόλις χθες η eBay ανακοίνωσε ότι από το πρώτο τρίμηνο του 2012 σκοπεύει να μπει κι αυτή στο παιχνίδι των κουπονιών/ημερησίων προσφορών μέσω της PayPal.
H PayPal σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα που έχει για τις προτιμήσεις των χρηστών της και να στοχεύσει καλύτερα τις προτάσεις για προσφορές, ενώ μέσα στα σχέδιά της είναι να αξιοποιήσει και τα κινητά τους με εφαρμογές «ηλεκτρονικού πορτοφολιού».
Σχόλια