Πέντε μέρες αποδιοργάνωσης για μια σειρά δημοσίων υπηρεσιών της Σουηδίας ήταν το αποτέλεσμα της βλάβης σε ένα σύστημα αποθήκευσης δεδομένων.
Το πρόβλημα, που επηρέασε το intranet του Δήμου της Στοκχόλμης και μικρότερων οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς και της Υπηρεσίας Μεταφορών της Σουηδίας, ξεκίνησε όταν εκδηλώθηκε βλάβη σε ένα αποθηκευτικό σύστημα της EMC που λειτουργούσε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Tieto. Τα εφεδρικά αντίγραφα δεν μπόρεσαν να χρησιμοποιηθούν, με αποτέλεσμα να τεθούν νοκ-άουτ μια σειρά υπηρεσιών όπως η μεταβίβαση οχημάτων, ο τεχνικός τους έλεγχος και η συνταγογράφηση φαρμάκων.
Μετά από 5 24ωρα η λειτουργία των υπηρεσιών αποκαταστάθηκε αλλά οι Σουηδοί ζητούν εξηγήσεις τόσο από την Tieto όσο και από την EMC. Οπως, μάλλον σωστά, παρατηρεί το theregister, που αναφέρεται πιο αναλυτικά στο συμβάν, οι πελάτες των δύο εταιρειών μάλλον θα μάθουν τι προκάλεσε το πρόβλημα, όχι όμως και ο υπόλοιπος κόσμος.
Σχόλια