Με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών θα συναλάσσονται με τις τράπεζες τους το 2015 κατά κύριο λόγο οι καταναλωτές, σύμφωνα τουλάχιστον με μία τελευταία έρευνα της PwC με τίτλο “The new digital tipping point”. Η έρευνα δείχνει ότι η ψηφιακή τραπεζική θα ξεπεράσει τη χρήση των “φυσικών” υποκαταστημάτων το 2015, καθώς η νέα γενιά χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο το Διαδίκτυο και το κινητό για τις τραπεζικές συναλλαγές της.
Στην έρευνα της PwC συμμετείχαν περισσότεροι από 3000 πελάτες τραπεζών σε 9 ανεπτυγμένες και αναπτυσσόμενες χώρες και είναι ενδιαφέρον ότι οι περισσότεροι δήλωσαν πρόθυμοι να πληρώνουν ακόμη και 10 ευρώ το μήνα για ψηφιακές τραπεζικές υπηρεσίες αν πίστευαν ότι θα τους προσέφερε ευκολία.
Οι πελάτες ζητούν πάντως ειδοποιήσεις μέσω social media, ειδικές κάρτες πιστότητας και προσωποιημένες χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες που παρέχονται με ψηφιακό τρόπο. Το 69% των ερωτηθέντρων απάντησε ότι χρησιμοποιεί το Internet για την απόκτηση χρηματοπιστωτικών προϊόντων, ενώ το 33% μέσω κινητού. Όμως, η εκτίμηση είναι πως το κινητό θα παρουσιάσει αλματώδη άνοδο τα επόμενα χρόνια.
Σχόλια