Τέσσερα δισεκατομμύρια προβολές βίντεο την ημέρα πραγματοποιούνται στο YouTube, αριθμός αυξημένος κατά 25% σε σύγκριση με τον περασμένο Μάιο. Τα στοιχεία επικαλείται σε δημοσίευμά του το πρακτορείο Reuters, που προσθέτει πως κάθε λεπτό της ώρας 60 λεπτά νέων παραγωγών βίντεο βγαίνουν στις σελίδες της υπηρεσίας που από το 2006 ανήκει στην Google.
Πάντως, η εμπορική αξιοποίηση του YouTube παραμένει στοίχημα που η Google δεν έχει καταφέρει να κερδίσει. Οπως σημειώνει το Reuters μόνο σε 3 δισ. προβολές βίντεο (επί συνόλου 28 δισ.) την εβδομάδα υπάρχει κάποια διαφήμιση που προκαλεί το ενδιαφέρον του θεατή.
Σχόλια