Το Xbox 360 κατάφερε με το «Project Natal», που αποτελεί έναν εντελώς καινούριο τρόπο παιχνιδιού καταργώντας το χειριστήριο, να ενθουσιάσει τις κορυφαίες εταιρείες ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών στον κόσμο. Δημιουργοί από όλο τον κόσμο έχουν ήδη «αγκαλιάσει» τη νέα τεχνολογία και ξεκίνησαν να εργάζονται σε τίτλους που θα προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες ψυχαγωγίας για όλους. Μόλις τρεις μήνες μετά την αποκάλυψη του «Project Natal» στην E3, οι ανακοινώσεις στο Tokyo Game Show επιβεβαιώνουν την ταχύτατη ανταπόκριση και υποστήριξη του κλάδου για τις επαναστατικές εμπειρίες χωρίς χειριστήριο που αναπτύσσονται αποκλειστικά για το Xbox 360, το κορυφαίο σύστημα παιχνιδιών και ψυχαγωγίας.
Στην ελίτ των εταιρειών ανάπτυξης παιχνιδιών που δουλεύουν εντατικά σε παιχνίδια που αξιοποιούν το «Project Natal», συγκαταλέγονται οι Activision Blizzard, Bethesda Softworks, CAPCOM, Disney Interactive, Electronic Arts, Konami, MTV Games, Namco Bandai, Sega, Square Enix, THQ Inc. και Ubisoft. Στο σύνολο τους, αυτές οι εταιρείες εκπροσωπούν περισσότερο από το 70 % των πωλήσεων λογισμικού τρίτων για κονσόλες αυτής της γενιάς αλλά και την πλειοψηφία των πλέον αναγνωρισμένων βιντεοπαιχνιδιών στον κόσμο.
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα νέα project, που εμπνέονται από το «Project Natal», θα ανακοινωθούν στο μέλλον.
Ενισχύοντας τον ήδη υπάρχοντα ενθουσιασμό για το «Project Natal», το Xbox 360 φιλοξένησε ένα δυναμικό πάνελ στο Tokyo Game Show, αποτελούμενο από τρεις διακεκριμένους Ιάπωνες που θεωρούνται αυθεντίες στον κλάδο: τον Keiji Inafune της CAPCOM, δημιουργό των «Mega Man» και «Dead Rising», τον Toshihiro Nagoshi της Sega, δημιουργό του «Super Monkey Ball» και τον Hideo Kojima της Konami, δημιουργό της σειράς «Metal Gear Solid». Οι τρεις δημιουργοί συζήτησαν για τις δυνατότητες των νέων εκπληκτικών εμπειριών που θα μπορεί να βιώσει κανείς μέσω του «Project Natal».
Το «Project Natal», τα αποκαλυπτήρια του οποίου έγιναν για πρώτη φορά τον περασμένο Ιούνιο, είναι η κωδική ονομασία ενός εντελώς νέου τρόπου παιχνιδιού. Συνδυάζοντας μία κάμερα RGB, έναν αισθητήρα βάθους και ένα πολυδιάστατο μικρόφωνο μαζί με ειδικό λογισμικό, το «Project Natal» παρέχει στους παίκτες τη δυνατότητα να παίζουν με ένα νέο ρεαλιστικό και φιλικό τρόπο, καταρρίπτοντας τα εμπόδια που συνεπάγεται η χρήση χειριστηρίων και αξιοποιώντας τη κίνηση, ομιλία και όραση του παίχτη.
«Το Project Natal της Microsoft μπορεί να επιφέρει ριζικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες παίζουν αθλητικά παιχνίδια», δήλωσε ο Πρόεδρος της EA Sports, Peter Moore. «Κάποιες από τις κορυφαίες ομάδες ανάπτυξης μας στην EA πειραματίζονται με αυτά τα εργαλεία με στόχο να ανανεώσουν κατηγορίες όπως τα αθλητικά παιχνίδια και τα παιχνίδια racing.»
«Η Ubisoft διαβλέπει τεράστιες δυνατότητες στο Project Natal. Με την τρισδιάστατη κάμερα, το ίδιο το σώμα του χρήστη μπορεί να αποτελέσει μέσο χειρισμού», δήλωσε ο Yves Guillemot, chief executive officer της Ubisoft. «Πλέον καταργείται οποιοδήποτε εμπόδιο που μπορεί να αντιμετώπιζαν οι παίκτες στο παρελθόν εξαιτίας της χρήσης των παραδοσιακών χειριστηρίων. Η Ubisoft ήδη αξιοποιεί αυτή τη σημαντική εξέλιξη, προγραμματίζοντας την ανάπτυξη παιχνιδιών που προσφέρουν αυτή τη νέα εμπειρία και ενθαρρύνοντας με αυτόν τον τρόπο περισσότερο κόσμο να παίξει βιντεοπαιχνίδια.»
Σχόλια