Το Μαρόκο είναι η επόμενη χώρα στην οποία δραστηριοποιείται η MLS, που έχει ήδη παρουσία σε Τουρκία και Χιλή.
Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία σημειώνει πως στόχος της είναι οι αναπτυσσόμενες αγορές, προσθέτοντας ότι στην αραβική χώρα υπάρχουν 34 εκατ. κάτοικοι και 2 εκατ. αυτοκίνητα, αριθμοί που δείχνουν πως η αυτοκίνηση βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο. Η MLS θα διαθέσει στην τοπική αγορά τη συσκευή πλοήγησης Talk&Drive, συνεργαζόμενη με την εταιρεία GeoConseil.
Σχόλια