Έναν αυτόματο τηλεφωνικό ανιχνευτή υπερβολικής... ευπιστίας ως αντίμετρο στις τηλεφωνικές απάτες κατασκεύασε η Fujitsu σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Ναγκόγια και με τις ευλογίες της ιαπωνικής αστυνομίας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το λογισμικό, το οποίο θα είναι εγκατεστημένο στο smartphone του χρήστη με τη μορφή ενός app θα αναλύει κατά τη διάρκεια της συνομιλίας τη φρασεολογία και τις μεταβολές στον τόνο της φωνής τόσο του ίδιου όσο και του συνομιλητή του. Αν εντοπίσει αφενός ότι χρησιμοποιούνται συγκεκριμένες λέξεις που περιέχονται στο λεξιλόγιο των τηλεφωνικών απατεώνων και αφετέρου ότι ο χρήστης δείχνει έτοιμος να πιστέψει αυτά που ακούει, θα ενημερώνει είτε τον ίδιο, είτε κάποιο συγγενικό ή φιλικό του πρόσωπο.
Το λογισμικό δημιουργήθηκε προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των τηλεφωνικών απατών, ένα πρόβλημα που διογκώνεται μεταξύ των ατόμων τρίτης ηλικίας· δεδομένου ότι η Ιαπωνία αντιμετωπίζει ένα σημαντικό ζήτημα γήρανσης πληθυσμού, τα δυνητικά θύματα του τηλεφωνικού phishing αυξάνονται καθημερινά.
Σχόλια