Πως μας φαίνεται το internet;

Deasy @ 09.11.2009
Πως μας φαίνεται το internet;

Την Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου παρουσιάστηκε στα μέλη του IAB Hellas η πανευρωπαϊκή online έρευνα συνηθειών Internet & Mobile που διεξήγαγε η InSites Consulting σε συνεργασία με το IAB Europe και τα ΙΑΒ 16 χωρών, συμπεριλαμβανομένης και της χώρας μας.

Η έρευνα ανέδειξε σημαντικά ευρήματα τα οποία αναδεικνύουν το προφίλ ενός ιδιαίτερα ενεργού, κοινωνικού και συνειδητοποιημένου χρήστη.

Το 66% μπαίνει στο Internet καθημερινά (Ευρωπαϊκός μ.ο. 53%), ενώ το 24% είναι ενεργά συνδεδεμένο για περισσότερες από 4 ώρες (Ευρωπαϊκός μ.ο. 17%). Το 19% των Ελλήνων χρηστών έχουν στην κατοχή τους smartphone (iPhone, Blackberry κτλ) και έχει συνδρομή σε mobile internet υπηρεσία (Ευρωπαϊκός μ.ο. 15%). Το 54% ελέγχει το e-mail του καθημερινά (Ευρωπαϊκός μ.ο. 37%).

Όσον αφορά το κοινωνικό του προφίλ, το 35% κάνει χρήση υπηρεσιών instant messaging καθημερινά (Ευρωπαϊκός μ.ο. 25%), το 21% παρακολουθεί καθημερινά videos από γνωστές υπηρεσίες (YouTube κτλ, Ευρωπαϊκός μ.ο. 12%) το 24% ανεβάζει video τουλάχιστο 1 φορά την εβδομάδα (Ευρωπαϊκός μ.ο. 12%) ενώ το 25% ακούει ραδιόφωνο μέσω Internet καθημερινά (Ευρωπαϊκός μ.ο. 16%).

Το 63% έχει προφίλ σε social networking site (κοινωνικής δικτύωσης, Ευρωπαϊκός μ.ο. 45%), ποσοστό που φέρνει την Ελλάδα 3η πανευρωπαϊκά, μετά τη Δανία και τη Νορβηγία. Το 33% ανανεώνει το προφίλ του καθημερινά σε social networking sites (Ευρωπαϊκός μ.ο. 15%), ενώ το 37% παρακολουθεί καθημερινά τα προφιλ των φίλων του (Ευρωπαϊκός μ.ο. 19%).

Σε σχέση με τις μηχανές αναζήτησης, το 36% χρησιμοποιεί μηχανές αναζήτησης αρκετές φορές την ημέρα (Ευρωπαϊκός μ.ο. 22%). Το 67% τις χρησιμοποιεί τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα για αναζήτηση προϊόντων/υπηρεσιών που ενδιαφέρεται να αγοράσει (Ευρωπαϊκός μ.ο. 59% , το 64% τις χρησιμοποιεί για να αναζητήσει σημείο πώλησης (Ευρωπαϊκός μ.ο. 56%). Το 69% εμπιστεύεται τα αποτελέσματα που λαμβάνει από τις μηχανές αναζήτησης.

Στην ερώτηση ποιες πηγές πληροφόρησης (online και offline) εμπιστεύονται περισσότερο όταν ψάχνουν για brands/προϊόντα/υπηρεσίες, στις 3 πρώτες θέσεις βρίσκονται ψηφιακά κανάλια, ήτοι comparison websites (67%), sites με αξιολογήσεις χρηστών (58%) και sites με αξιολογήσεις ειδικών (46%). Στην 4η και την 5η θέση αντίστοιχα βρίσκονται η επαφή με πωλητές (41%) και η γνώμη φίλων/γνωστών (39%).

Ο μέσος Έλληνας χρήστης έχει αγοράσει online 7 φορές μέσα στον τελευταίο χρόνο, (8 φορές ο Ευρωπαϊκός μέσος, με τη Μεγάλη Βρετανία να βρίσκεται στην 1η θέση με 10+ φορές τον τελευταίο χρόνο) ενώ το 82% είναι αρκετά/πολύ πιθανό να το επαναλάβει.

Το 60% δηλώνει πως η πλοήγηση στο Internet θα ήταν πιο ευχάριστη αν οι διαφημίσεις ήταν περισσότερο προσαρμοσμένες στο προφίλ του (Ευρωπαϊκός μ.ο. 47%), ενώ το 65% δηλώνει την πρόθεσή του να δεχθεί επικοινωνία από εταιρείες στις οποίες είναι ήδη πελάτης. Το 70% βρίσκει χρήσιμες τις προτάσεις για προϊόντα/υπηρεσίες από sites τα οποία επισκέπτεται τακτικά, ενώ το 50% βρίσκει χρήσιμες τις πληρωμένες διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης. Το 25% στέλνει σε φίλους ή ανεβάζει σε video sharing site διαφημιστικό που βρήκε ενδιαφέρον, τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα.

To 72% των Ελλήνων χρηστών βρίσκει την online διαφήμιση λιγότερο ενοχλητική από τα άλλα μέσα. Τα στοιχεία που βρίσκει πλέον ελκυστικά ο Έλληνας σε μια online διαφήμιση είναι το έξυπνο δημιουργικό και τα πολυμεσικά στοιχεία (ήχος και video).

Τέλος, το 59% δεν ενοχλείται από διαφημίσεις σε social networking sites (Ευρωπαϊκός μ.ο. 32%), ενώ το 37% δεν έχει πρόβλημα με το να χρησιμοποιούνται τα στοιχεία του για σωστότερο targeting διαφημίσεων (Ευρωπαϊκός μ.ο. 26%).

ΕΡΕΥΝΕΣ,SOCIAL MEDIA,E-COMMERCE,ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home