Με αφορμή την επέκταση της σουηδικής Wrapp στις ΗΠΑ, το πρακτορείο Reuters αφιερώνει ένα σημερινό άρθρο του στη σχετικά νέα τάση online κοινωνικής συμπεριφοράς που αποκαλείται «social gifting»· στην ουσία πρόκειται για μια παραλλαγή της ιδέας των ομαδικών αγορών που έκαναν διάσημη (ίσως περισσότερο από όσο έπρεπε όπως φαίνεται τελικά) τη Groupon με τη διαφορά ότι εδώ οι χρήστες επικεντρώνονται στην αγορά δωροεπιταγών.
Το Wrapp, το οποίο ήδη έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον αρκετών επενδυτών στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού είναι ένα app που τρέχει τόσο σε υπολογιστές όσο και σε φορητές συσκευές και επιτρέπει σε φίλους από το Facebook να ανταλλάξουν ηλεκτρονικές δωροεπιταγές τις οποίες μπορούν να εξαργυρώσουν αργότερα είτε σε ηλεκτρονικά, είτε σε κανονικά καταστήματα. Όπως έγινε και με το Groupon και τα παρεμφερή site (τουλάχιστον στην αρχή), οι αλυσίδες λιανικής θεωρούν ότι πρόκειται για μια πολύ καλή ευκαιρία να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και συμμετέχουν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό.
Σχόλια