Έχουμε ξαναγράψει γι αυτό (και μάλιστα πολύ πρόσφατα) αν και δεν έχει τύχει της ευρείας δημοτικότητας του YouTube –η εικόνα παραμένει πολύ ισχυρότερη από τον ήχο. Όμως το Soundcloud όχι μόνο ανεβάζει καθημερινά τους αριθμούς των χρηστών του (από τρία εκατομμύρια πέρσι, δεκαπέντε εφέτος) αλλά πείθει και τους επενδυτές ότι υπάρχει λόγος που συμβαίνει αυτό· στις αρχές του έτους, κατάφερε να αντλήσει 50 εκατομμύρια δολάρια από την επενδυτική εταιρεία Kleiner Perkins Caufield & Byers η οποία έχει επενδύσει μεταξύ άλλων σε ονόματα όπως οι Groupon, Path, Twitter και Zynga.
Μέρος της επένδυσης αντικρίζεται στο νέο σχεδιασμό του site που θα βγει στον αέρα εντός των προσεχών ημερών· η εταιρεία κρίνει ότι οι αλλαγές είναι τέτοιες που δικαιολογούν την ονομασία «Next SoundCloud».
Από όσο μπορέσαμε να δούμε, ο νέος σχεδιασμός κάνει ευκολότερο το sharing των αρχείων και ενισχύει την αίσθηση του community που έτσι κι αλλιώς χαρακτηρίζει το κοινό του SoundCloud.
Σχόλια