Καιρό είχαμε να ακούσουμε για το σύννεφο και για το πόσο θαυμαστό το θεωρούν (πλέον) οι διάφορες εταιρείες. Απ’ ό,τι φαίνεται, ωστόσο, υπάρχουν ακόμα κάποιοι που, παρά την πολυετή εμπειρία τους στην τεχνολογική αγορά, δεν είχαν πειστεί ακόμα για την αξιοποίηση του Internet κατ’ αυτόν τον τρόπο· κάτι τέτοιο μαρτυρά η πρόσφατη ανακοίνωση του πολύ Λάρι Έλισον της Oracle για την οποία διαβάζουμε σε δημοσίευμα του Reuters σύμφωνα με τον κ. Έλισον, η εταιρεία αποφάσισε να στήσει το δικό της σύννεφο, εμπλουτίζοντας το πακέτο Fusion με μια σειρά από υπηρεσίες πιο ταιριαστές στην τρέχουσα Διαδικτυακή πραγματικότητα (social monitoring και data mining, social media marketing κ.λπ.)
Με τα μάτια στο στόχο αυτό έγιναν, πάντα κατά τον κ. Έλισον, και οι εξαγορές των Collective Intellect και Taleo· αυτό που μένει να φανεί είναι αν η εταιρεία θα καταφέρει να προλάβει όλους τους –μικρότερους- παίκτες που προηγήθηκαν και έχουν κατακλύσει την αγορά.
Σχόλια